TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tevodekk supra bremset

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#257032  av celicat23

Grattis til alle involverte. Skikkelig pene tall 8)

#257041  av Tevosupra

elino skrev:Gratulerer med de råe talla etter all slite og motgang dere har hatt med den bilen 8)
Hei, Må rette en STOR TAKK til Are, Han har gjort en fabelaktig jobb med denne bilen, Han har lagt utrolig mye tid i denne bilen, Så skal du trimme supra,så er Are den rette mannen til jobben, du vil ikke angre:) :)

bedre service kan mann ikke få!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#257063  av Stiansen

Gratulerer med fine tall, Are og Radni :D Dette blir meget bra :D

#257077  av Bjørnstad

Gratulerer med ny Norgesrekord :-)

Blir spennende å se hva resultatet i benken blir i neste runde...
Det er nok en del å gå på enda...;-)

#257128  av Zupra

Tevosupra skrev:
elino skrev:Gratulerer med de råe talla etter all slite og motgang dere har hatt med den bilen 8)
Hei, Må rette en STOR TAKK til Are, Han har gjort en fabelaktig jobb med denne bilen, Han har lagt utrolig mye tid i denne bilen, Så skal du trimme supra,så er Are den rette mannen til jobben, du vil ikke angre:) :)

bedre service kan mann ikke få!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis Radni med utrolig bra tall. Etter det jeg kan se så ser det ut som det kommer til og bli MYE verre med racfuel og noen tusen omdreininger til. :twisted:

Gleder meg til og se den i aksjon på sommertreffet.! 8)

#257353  av MKIV

Gleder meg til og høre fra dere ang R fuel bremsing.Dette må bli noe av det råeste innen hk på supra i Norge med bremse papir. Noe info på motor. (spec)

#257364  av 95TT

Trodde ikke man kunne kjøre så høyt ladetrykk på 98okt.. det er jo sinnsykt bra tall på 98

#257368  av mr.ourom

Går greit med 2.2kg men der går nok grensa mad 98okt. Dette er det høyeste tallet jeg har sett på pumpebensin. Det meste som er tatt ut av dette oppsettet er 1340hk på hjula med 116okt racefuel

#257429  av Tvetern

Fy faen, dette er helt rått Are. Blir utrolig spennende å høre hva sluttresultatet blir :D Lykke til videre...

#257448  av TomKald

grattis med rå effekt!!! :)

#257915  av Zupra

mr.ourom skrev:Går greit med 2.2kg men der går nok grensa mad 98okt. Dette er det høyeste tallet jeg har sett på pumpebensin. Det meste som er tatt ut av dette oppsettet er 1340hk på hjula med 116okt racefuel
Hva det idag supran skulle bremses helt ut.!??
No nytt? :?:

Hei

#258001  av FS-Styling.no

Det gikk vist ikke så bra i følge ryktene....
 #258051  av Zupra

FS-Styling.no skrev:Det gikk vist ikke så bra i følge ryktene....
Ã…h? hva skjer :?:

Hei

#258087  av FS-Styling.no

Tror ikke boost controlleren ikke klarte og holde igjen, så trykket dro opp mot 3 kg.... Noe usikker... Gikk godt da sikkert :D
 #258125  av FS-Styling.no

Kom nett fra Bjørnstad.... For liten Wastegate som ikke klarer og hive ifra seg nok eksos, iom at de GROSSE turboen flytter ufattelige mengder! Så tipset fra bjørnstad var vel 2 stk wastegates! Evt en større en, men de holdt en knapp på 2 stk...

Noe sånt....