TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreffet Rudskogen *bilder*

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #257774  av egotrip

Her kommer det opp bilder fortløpende :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av egotrip den 19 aug 2007 19:07, redigert 5 ganger totalt.

#257778  av MR2WideBody

slenge inn en teaser jeg og, helt uredigert og rett fra minnekortet
Vedlegg
Christian i godt driv
Christian i godt driv
IMG_1569.JPG (319.42 kiB) Vist 173 ganger

#257913  av Christian

Om noen har bilder eller video av bilen min blir jeg glad om det blir postet her eller sendt til meg på ett vis, glemte videokameraet hjemme :? Hadde endel artige situasjoner, og noen ikke fullt så artige :lol:

#257942  av Magne

Jeg tror Nemi har et par tre... 6 bilder av en spesiell hendelse med deg som hoved attraksjon hvertfall... :D

#257950  av egotrip

Christian skrev:Om noen har bilder eller video av bilen min blir jeg glad om det blir postet her eller sendt til meg på ett vis, glemte videokameraet hjemme :? Hadde endel artige situasjoner, og noen ikke fullt så artige :lol:
Vedlegg
:)
:)
Christian.jpg (470.02 kiB) Vist 177 ganger

#257952  av Christian

Hehe, den er god. Er stålkontroll her i gården :P Er blitt god på 360 uten stopp om ikke annet :lol:

#257954  av celicat23

Fine bilder, men noe mørke.

#257959  av egotrip

takker, veit de ble litt mørke .. men været var noe ustabilt for å si det mildt :p måtte stille på lukkertid og blenderåpning stadig.. og i "kampens hete" så glemmer man iblant å justere :p

kunne sikkert mekka litt til på dem i photoshop .. men skitt au :p

får håpe jeg får laget film neste år .. og at regnværet holder seg langt f*en meg unna ! >=)

#258000  av FireFox

hehe kult det første bilde av 200sx`n ;)

#258044  av LilleUlv

Da var endelig dagen kommet! Etter mye planlegging, litt mekking og hinsidige mengder kaffi var vi klar for avreise.
Japsetreff here we come!!!

Bilde

Vi kom oss avgårde til ca planlagt tid, og alt fungerte som det skulle! ... Det burde i grunn vert første tegn på at ting kom til å gå galt... Når hadde vi sist en østlandstur som gikk knirkefritt?!

På vei gjennom Voss kom første hindring... Flatt dekk! Hvor får man tak i 235/45-17 på en Lørdag klokka ett?! Ikke på Voss i allefall!
Bilde
Etter mye frem og tilbake kom helten i skinnende rustning (SSS :mrgreen: ) med et tilbud som nesten var for godt til å være sant! Bare vi kom oss til Fagernes skulle vi få både dekk og omlegging til en sum som vil være latterlig billig selv på en helt vanlig hverdag!

Med friskt mot satte vi avgårde... Feite OZ-felger fremme... 15" driftehjul med Fisk Phantom dekk bak... Det var bare å krysse fingrene for at regnet for en gangs skyld skulle holde seg unna Vestlandet!

Etter en snartur innom VIKING var vi klar for å fortsette ferden... Ingen skal si at gutta der ikke hadde humor, jaffal :mrgreen: Dette er bilde av en av redningsbilene dems!
Bilde

Vi kom oss til slutt frem til hotellet... hadde en liten setback da det begynte å blinke "ikke godkjent" når jeg trakk kortet i disken, men det årdna seg til slutt det og!
Det var tydelig at vi ikke var de eneste nissan-frelste som holdt hus på Quality'en i Særps

Bilde

Det hele endte med et lystig lag i hotellbaren, som bestod av meg selv, Svinball, NISMO, Edition + mrs, Nicolay, BrotherTuck, Eivind2 og et par andre som jeg ikke skal prøve å huske navnene på akkurat nå...
Dagen etter var formen ditto dårlig... Meg og ball inntok baksetet i Editions patrol for en liten luftetur til Sverige.

Ikke før klokka var ett var vi tilbake ved hotell og bil... og det tok vel ca to minutter etter det før vi fikk konstatert at strammebolten på dynamoen var knekt... og ikke minst at lommebok med førerkort var lagt igjen på Fagernes...
SÃ¥ vi endte opp som film/bilde-crew den dagen...

Heldigvis var det mange kjente vi kunne tyte med.. bl.a Hersker Hans i nyovermalt s13 :mrgreen:

Bilde

... åsså var det vel en feit bil eller to...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Det var det jeg hadde som var halvveis brukanes... og må liksom nevne at dette er første gang jeg tar bilder av biler i fart, så resultatet blir så som så... litt fokus hær og litt fokus dær, liksom.. :roll:

#258047  av CelicaTurbo

bra bilder! :D

#258102  av ErikG

Praktisk med åpen cab i regnvær;)

#258110  av LilleUlv

Bilde

#258135  av Stiansen

Den svarte R34 Skylinen så mildt sagt heftig ut :shock: