Foe skrev:Ingen som har peiling på dempere og fjærer her? Rart..Hvis du hadde vært mer presis i utformingen av svaret er jeg sikker på at et godt svar ikke hadde vært et problem.
BT-GTI skrev:toyota sine demperer er jo bra og billige. bruk penger på fjører og mindre på demper. hvis du skal bruke det til gate bruk er dette det beste. da blir bilen stiv men ikke for stiv. den blir lav men ikke for lav.originaldempere tåler senking veldig dårlig og blir da raskt ødelagte. Samtidig er det demperen som virkelig slår inn på hvor stiv bilen skal være uten at man må senke den alt for mye via fjærer. Så synes demper faktisk er vel så viktig.
+ funker fint på bane
dette er min erfaring. men kan jo gå for full pakke med en gang hvis pengepongen ikke er for skrall
marlboro1310 skrev:neste sesong går justerbare koni sammens med progressive eibachfjærer på min,en kompis av meg kjører det på sin turbo og det funker som fanden..Ja, er det noe jeg anbefaler så er det justerbare dempere og progressive fjærer. Da kan du justere mer presis hva du liker og trenger. Jeg er kjempe fornøyd hvertfall, gleden av å kjøre ble dobbel
Mr2Even skrev:har feelingen av at jeg muligens trenger nye dempere på min om en stund, så vist du skal selge di så send meg en pm;)marlboro1310 skrev:neste sesong går justerbare koni sammens med progressive eibachfjærer på min,en kompis av meg kjører det på sin turbo og det funker som fanden..Ja, er det noe jeg anbefaler så er det justerbare dempere og progressive fjærer. Da kan du justere mer presis hva du liker og trenger. Jeg er kjempe fornøyd hvertfall, gleden av å kjøre ble dobbel
Ps, men visst du vil ha vanlige dempere, så har jeg noen orginale mr2 98 gass-dempere som jeg vurderer å selge, de er som nye.
inzane2012 skrev:Den er grei. Sender deg pm imorgen tenker jegMr2Even skrev:har feelingen av at jeg muligens trenger nye dempere på min om en stund, så vist du skal selge di så send meg en pm;)marlboro1310 skrev:neste sesong går justerbare koni sammens med progressive eibachfjærer på min,en kompis av meg kjører det på sin turbo og det funker som fanden..Ja, er det noe jeg anbefaler så er det justerbare dempere og progressive fjærer. Da kan du justere mer presis hva du liker og trenger. Jeg er kjempe fornøyd hvertfall, gleden av å kjøre ble dobbel
Ps, men visst du vil ha vanlige dempere, så har jeg noen orginale mr2 98 gass-dempere som jeg vurderer å selge, de er som nye.