TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikke slurv med oljeskiftene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #258104  av Turbotrille

Da kan det bli slik som denne 98' mod Corollaen med under 100K på telleren....
Vedlegg
Bilde071.jpg
Bilde071.jpg (86.25 kiB) Vist 65 ganger
Bilde070.jpg
Bilde070.jpg (103.65 kiB) Vist 76 ganger
Bilde069.jpg
Bilde069.jpg (104.25 kiB) Vist 81 ganger
Bilde068.jpg
Bilde068.jpg (115.03 kiB) Vist 76 ganger

#258111  av CelicaTurbo

jøss, det der ser helt forferdelig ut.. fin pasta til å slipe ned glideflater det der :D

#258130  av ijb

:shock: :shock: :shock: utruligt hva folk får til :roll:

#258132  av BT-GTI

er sånn du frykter når du kjøper motor fra utlandet...

men det røyk ikke noe spesielt av bilen vel?

#258144  av Mr2Even

Fy feite!! :shock: er det mulig? hehe.. Bra å se hva som skjer ved mangel på oljeskift. Den der hadde det ikke vært lurt å tatt innvendig motorvark på (ville nok ha ødelagt motoren) .

Jeg også fant ut noe helt utrolig en gang; jeg vurderte å kjøpe en Nissan Maxima for en stund tilbake, men etter å ha sett luftfilteret som faktisk var fullt av en blanding av tykk hard leire og jord, så mistet jeg lysten på det bilkjøpet kan du si..

En annen ting man kan sjekke som er godt eller dårlig tegn på vedlikehold er om bilens kjølevann er bra eller dårlig, for dette pleier som regel å være oversett hos personer som har vedlikeholdt bilen dårlig.(men jeg må legge til at noen biler har brunt kjølevann som normalt da.. :wink:)

#258152  av Turbotrille

Nei, tror ikke det var noe unormalt med røyk, men den hadde ingen kompresjon på sylinder nr 4 da... :)

#258207  av mabogis

Er det mulig.. :roll:
Koster ikke så mye å ta ett oljeskift..
Ser ut til at det ble dyrere å la vær å skifte oljen.. :lol: