TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høst-treff Dagali 2007

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#258377  av jumbo

Knallfint at du kommer Neemi, dagalitreff er ikke helt det samme uten "snurre" :mrgreen:

#258519  av kake

Jeg stiller hvis det ikke blir høljeregn og forutsatt at dekk og bremser fortsatt lever, skal kjøre en gang til på rudskogen i år. Får sikkert med et par kompiser med biler også. Jeg kan ta med tidtakningsutstyr også.

#258538  av Christian

kake skrev:Jeg stiller hvis det ikke blir høljeregn og forutsatt at dekk og bremser fortsatt lever, skal kjøre en gang til på rudskogen i år. Får sikkert med et par kompiser med biler også. Jeg kan ta med tidtakningsutstyr også.
Kjempefint om du kan ordne det. Sliter med å få fikset eksisterende utstyr pga endel problemer :)

#258556  av Nils

Denne helgen ser ut til å passe for meg også, så jeg kommer sikkert.
Stortrives på Dagali. :)

#258574  av bullit

Morten skrev:Yiiihaaaa! Dagali here I come! :mrgreen: Hvilken bil skal/kan jeg ta denne gangen da tro.... :lol:
Ta med begge, så har jeg noe å leke med også;) SÅ kan du skryte å ha egen sjæfør for teamet ditt... Høres ikke det ut som en god plan?

#258732  av lexusmann

jumbo skrev:Knallfint at du kommer Neemi, dagalitreff er ikke helt det samme uten "snurre" :mrgreen:
Den der syns jeg var "litt" på kanten... :lol:

#258803  av Kjelliken

Eg kjem....... men med hvilken bil??????

Celica,,,, Corolla,,,, eller Starlet????? :roll:

#258805  av Morten

Kjelliken skrev:Eg kjem....... men med hvilken bil??????

Celica,,,, Corolla,,,, eller Starlet????? :roll:
Eeyy, den starlet'en e jo ikke din! Den får eieren komme med selv for litt kjøretrening (så kan du kjøre en av de to andre bort). :wink: :lol:

#258806  av Morten

bullit skrev:
Morten skrev:Yiiihaaaa! Dagali here I come! :mrgreen: Hvilken bil skal/kan jeg ta denne gangen da tro.... :lol:
Ta med begge, så har jeg noe å leke med også;) SÅ kan du skryte å ha egen sjæfør for teamet ditt... Høres ikke det ut som en god plan?
Begge? Lol, jeg har da tre? :mrgreen:

#258826  av jumbo

lexusmann skrev:
jumbo skrev:Knallfint at du kommer Neemi, dagalitreff er ikke helt det samme uten "snurre" :mrgreen:

Hehe, tror du plukket opp denne litt feil i såfall :D

Hun fikk tilnavnet snurre etter første dagalitreff - og det har (så langt JEG vet) kun med bilkjøring å kjøre :D

#258906  av MR2WideBody

Da kan det se veldig lyst ut til at jeg og madammen også kommer oppover, regner med at bilen går i løpet av grei tid før treffet...
Må bare skru som fy for å rekke dette

#259092  av lexusmann

jumbo skrev:
lexusmann skrev:

Hehe, tror du plukket opp denne litt feil i såfall :D

Hun fikk tilnavnet snurre etter første dagalitreff - og det har (så langt JEG vet) kun med bilkjøring å kjøre :D
Var det jeg sikta til jeg også...

#259111  av jumbo

lexusmann skrev:Var det jeg sikta til jeg også...
Ah, vel i såfall føler jeg meg ganske trygg på at den lille blå ikke tar det ille opp :lol:

#259235  av tettwatt

Jeg prøver å ta turen opp, siden det ble krøll med madammen ved forrige dagalitreff. Knallbra at noen tar sånne initiativ :D

#259428  av Neemi

jumbo skrev:
lexusmann skrev:Var det jeg sikta til jeg også...
Ah, vel i såfall føler jeg meg ganske trygg på at den lille blå ikke tar det ille opp :lol:
Jeg mener å huske veldig godt at jeg ikke var alene så det taes ikke ille opp :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10