TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Bil! Toyota Aygo

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#258508  av chris

Synes Aygo er en kul liten bil jeg, og er sikkert genial til småkjøring.

O/T, skulle ikke Toyota komme med en enda mindre bil enn Aygo også? Synes jeg leste om dette et sted.

#258641  av Steef

Grattis:)

Aygo'n er kongefet, bare synd at jeg nesten ikke får plass i den:P

#258836  av |plumbo

chris skrev:Synes Aygo er en kul liten bil jeg, og er sikkert genial til småkjøring.

O/T, skulle ikke Toyota komme med en enda mindre bil enn Aygo også? Synes jeg leste om dette et sted.
er det mulig egentlig ??? ( beklager off topic )

Aygo er morsom bil :D Grattulerer :)

#258844  av TOYPARTS

du kan jo montere hengerfeste på aygoen og trekke mr2 med den, da slipper du å kjøre mr2 som bruker mye bensin :twisted: :twisted: :twisted: hadde sett konge ut, det er jeg helt sikker på 8) :shock:

#258868  av lexusmann

celicat23 skrev:
chris skrev:O/T, skulle ikke Toyota komme med en enda mindre bil enn Aygo også? Synes jeg leste om dette et sted.
Har stått litt diverse...

http://www.egmcartech.com/2007/08/22/to ... n-2-years/

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _endo.html

Grusom bil.
Det blir smått det der, ja... :?

#258883  av Amund

TOYPARTS skrev:du kan jo montere hengerfeste på aygoen og trekke mr2 med den, da slipper du å kjøre mr2 som bruker mye bensin :twisted: :twisted: :twisted: hadde sett konge ut, det er jeg helt sikker på 8) :shock:
8) 8) DET hadde vert sjef!
Var å såg på bilen torsdagen, hehe, feit lita rotte det der. Men må jo sei at ALT ser spinkelt ut på den bilen, og då meiner eg ALT :roll:

#258885  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:du kan jo montere hengerfeste på aygoen og trekke mr2 med den, da slipper du å kjøre mr2 som bruker mye bensin :twisted: :twisted: :twisted: hadde sett konge ut, det er jeg helt sikker på 8) :shock:
Hehe joda, hadde det bare vært "lov" å montert hengerfeste på disse. :roll: Står faktisk til og med i instruksjonsboken at denne bilen ikke er egnet for det :lol:

#258887  av TOYPARTS

Mr2 Mk2 skrev:
Hehe joda, hadde det bare vært "lov" å montert hengerfeste på disse. :roll: Står faktisk til og med i instruksjonsboken at denne bilen ikke er egnet for det :lol:
gnet er vel en ting, hva som går er noe annet.

#258892  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:gnet er vel en ting, hva som går er noe annet.
Men da tror jeg fysikkens lover og regler slår til, 68hk 93nm 8)

#258912  av celicat23

Så akkurat maken bil i dag, men TTE bitene på og alt. Bruktbil avdelingen hos toyota på ensjø har den stående. Forbedret utseende en del, sett sånn i virkeligheten.