TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#258428  av Apsis

Er litt innom mazda ogn en gang i mellom, der har de en post hvor man legger ut linker salgsannonser man finne som kan være interessant for medlemmer. Synes dette egentlig var ganske lurt. Det er klart, er jo ikke no vits i å legge ut alle MR2ene/Celicaene man finner når man søker på AutoDB.

Og endelig litt offtopic: Jeg er lei av å kjøpe møbler og vaskemaskin, jeg vil ha pengene mine til ny bil!

#258455  av Stiansen

Tiendreal skrev:så 400D for 6,500 her om dagen, stod i avisa.... men husker ikke hvor det var :?
Er vel Elkjøp det :wink: Men da må du i tillegg ha veske og minnekort :wink:

#258546  av Marcus

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155052

Ikke bare i Norge de har høye bøter ser jeg :lol:
Jeg trodde jeg var ute på landet i et skogparti. Det var nesten umulig å se 30-skiltet, sier svensken.
NÃ¥ husker jeg ikke hvordan midtstripen ser ut under 50km/t-grensa i Sverige, men den unnskyldningen holder ikke stort i Norge hvertfall.

#258638  av Lørnings

Her kommer svar nr. 5000!!! :D

#258666  av Kilgallon

Lørnings skrev:Her kommer svar nr. 5000!!! :D
Grattis da :lol:

#258783  av arctic_celi

Marcus skrev:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155052

Ikke bare i Norge de har høye bøter ser jeg :lol:
Jeg trodde jeg var ute på landet i et skogparti. Det var nesten umulig å se 30-skiltet, sier svensken.
NÃ¥ husker jeg ikke hvordan midtstripen ser ut under 50km/t-grensa i Sverige, men den unnskyldningen holder ikke stort i Norge hvertfall.
Summen var jo bare fra en helt annen verden da.

#258855  av James

hihi, ser ut viduet her på jobben! Og der ser jeg hele seks unger som står i ring rundt Celica gt4en min og tar bilde av den med mobilkamera! 8) hehe

#258860  av arctic_celi

James skrev:hihi, ser ut viduet her på jobben! Og der ser jeg hele seks unger som står i ring rundt Celica gt4en min og tar bilde av den med mobilkamera! 8) hehe
hehe.. bestandig koslig det! :D
Var litt uvant for meg når de gjorde med min T23, men nå er det brått slutt på slik. Audi 80 ekke like kult altså :?

#258949  av celicat23

Noen av de mest heftige bil-kræsj scenene jeg har sett :shock:

#259005  av celicat23

Siden ingen av dere sære folka vil dele bilder av bildene deres med oss, så har jeg endelig fått lurt ut en av dere. Skal jeg se noen bilder av bilene, så må jeg tydligvis ta dem selv! :lol: hehe

Ut og knipse bilder av mr2 mk2.....

#259009  av Kilgallon

Sola skinner å Fredrikstad knuser TIL i kveld :D

#259071  av lexusmann

celicat23 skrev:Noen av de mest heftige bil-kræsj scenene jeg har sett :shock:

Mulig jeg er litt gammal, men syns det ble EN DEL overdrevet...faktisk ikke lett(i virkeligheten)at en bil går i lufta uten hjelp (les: bombe av et slag), er klar over at det var filmscener det hele, fra tysk fjernsyn en del av det så jeg...
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 1175