TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#259508  av -magnus-

Nydelige bilder! Det der kan du! :D

#259520  av TAG_Ger

Just boooored 8)

<bilde slettet av admin>

#259521  av celicat23

TAG_Ger skrev:Just boooored 8)
Setter pris på at du tar MITT bilde og setter DITT navn på det :? Kjempe smart :roll: Bruk dine egene bilder
hvis du skal drive med sånt, og ikke post dem her.

NÃ¥ ble jeg SKIKKELIG imponert.... Jesus...

#259540  av CelicaTurbo

Jeg slettet det bildet. Be om tillatelse fra fotograf før dere redigerer bilder folkens, og det gir definitivt ingen rett til å sette ny signatur på bildet. Siden dette også ble gjort med en ny bruker registert av en annen bruker på forumet så er TAG_Ger bannet fra forumet. Skal folk gjøre slikt får de gjøre det fra sitt kjente brukernavn.

#259545  av arctic_celi

CelicaTurbo skrev:Jeg slettet det bildet. Be om tillatelse fra fotograf før dere redigerer bilder folkens, og det gir definitivt ingen rett til å sette ny signatur på bildet. Siden dette også ble gjort med en ny bruker registert av en annen bruker på forumet så er TAG_Ger bannet fra forumet. Skal folk gjøre slikt får de gjøre det fra sitt kjente brukernavn.
Jaja... vennligst ikke ta helt av her :roll:
Ikke noe vondt ment i det heletatt med fleipen min :D

Begynte på noe tull også var jeg måtelig fornøyd med det... også følte jeg jo at jeg tagget på noens andre arbeid.
SÃ¥ da ble det tagger for alle penga ;)
Eneste plassen det bla lagt er jo i fotografens tråd, så det blir jo nesten "hannes" uansett :)

No harm? ;) Kan se det på som at jeg ble inspirert av bildene :)
Fordi den plassen var en vannvittig kul plass å ta bilde på :D

#259550  av celicat23

CelicaTurbo skrev:Jeg slettet det bildet. Be om tillatelse fra fotograf før dere redigerer bilder folkens, og det gir definitivt ingen rett til å sette ny signatur på bildet. Siden dette også ble gjort med en ny bruker registert av en annen bruker på forumet så er TAG_Ger bannet fra forumet. Skal folk gjøre slikt får de gjøre det fra sitt kjente brukernavn.
Takker, setter VELDIG pris på det!

Angående hva som er gjort av hvilke grunner så gidder jeg ikke kommentere det noe mer, da det er dekkende nok - og gjelder like mye - hva jeg skrev tidligere.

#259553  av CelicaTurbo

Da antar jeg at vi er ferdige med den saken og at denne tråden kan fortsette som før ;) Grunnen til at jeg bannet brukeren var mest for å illustrere for alle at jeg ikke liker slike kamuflasje-stunts, men også for å vise at vi må ta kopirettigheter alvorlig når det gjelder bilder..

#259612  av ijb

må bare si eg synes du er meget dyktig :D utrulig flotte bilder :D

#259619  av celicat23

Takker. Er gøy og høre det! :D

#259636  av BrennaRacing

Sinnsykt kult det siste bildet der. Hvor er det tatt?? Bilen er ikke akkurat stygg den heller :)

#259664  av celicat23

BrennaRacing skrev:Sinnsykt kult det siste bildet der. Hvor er det tatt?? Bilen er ikke akkurat stygg den heller :)
Takker. Ja, det er en skikkelig fin mr2 "live" og. Bilde er tatt på helsfyr.

#259682  av cameleon

Blir jo bare bedre og bedre dette :D

Blir tur nedover med bilen min når den har fått tilbake skiltene sine på nyåret. så til neste vår så skal du pinadø få lov til å ta bilder av min også hehe :twisted:
Nydelige bilder dette :!:

#259721  av Rage

Ble fine bilder av bilen til Chris gitt :)
Bra bilder i en salgsannonse det, nå som den skal selges.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 103