Driver nå med godkjenning og det er ikke så enkelt akkurat, har prartet men noen på Toyota norge de kunne ikke hjelpe meg, selv om jeg "avslørte" dem angående noen godkjenning osv. men er nå i kontakt med ett toyota verksted som muligens kan hjelpe meg.
Har også vært i kontakt med teknisk avd på bilstilsynet, der må jeg sende inn dokumentasjon på alt sammen før man begynner, for å det godkjent før man begynner med ombygging og så må man inn for å få dette godkjent, dette må gjøres på risløkka hos "gatebil gruppa" 3 personer som godkjenner ombygde biler.
Så nå jeg har fått tak i alt jeg trenger og fått det til, kommer jeg til å legge ut info om hvordan dette må gjøres.
Takk for tilbakemeliger og flott at noen liker det jeg har gjort. Mer modifikasjoner kommer.
Sist redigert av SuperZite den 18 okt 2006 23:14, redigert 1 gang totalt.
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
Fint om du legger ut hvordan man må godkjenne noe slikt, er meget interesert siden jeg vurderer å gjøre det samme selv Pen bil også....
Toyota MR2 MK1 86 Mod Rød.
Opel Vectra 1,8 cd Stv 98 Mod.
Fiat Ducato Bomobil 2005 Mod
Toyota MR2 MK1 86 Mod Svart.
Skoda Yeti Adventure 2013 Mod.
Mercedes Benz B 180 2009 Mod. (Konebil)
Nåværende biler jeg eier etter innkjøpt rekkefølge
Hadde vært kjempe det, hvis du får til det her...
Jeg ga opp.... Men hvis du baner vei, så er det sjans for oss andre å..
MR2 TwinCharger 4a-gzte-EVO.
By, Zeth Racing------------------ http://www.zeth-racing.com
------------------
Vil altid savne deg, min kjære bror.
Hvil i fred ! Vi sees snart igjen. )-;
Har vært litt stille stående her en stund nå, har vært på ferie:) syria og jordan med litt bading i dødehavet deilig.
Men har vært i kontakt med Toyota norge og ingen overraskelse ingen hjelp å få selv om alle jeg har pratet med sier jeg må prate med teknisk der.
Har nå vært i kontakt med ett Toyota verksted som skal hjelpe meg skal ringe tilbake til uka for han hadde litt mye å gjøre så nå ser det ut som det begynner å gå framover igjen han har også godkjent værtfall en av disse før men han viste om flere som var bygget om og godkjent.
Robin
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
Nå har det vært stille her en god stund, men modifikasjoner har det blitt selv om ikke oppdateringene har vært av de beste siden det ikke har vært noe aktivitet her på ett år.
Kort oppsumering på hva som er gjort.
F2 Coilover montert
Hatt 3 olje skift bestilte TRD olje filter fra usa
Overhalt fordeler
NST 180mm pulley kommer mest sansynlig i morgen.
Bygget A stolpe til meter
3-4 forstilings kontroller for å teste ut litt.
Regreim byttet
Robin
Prata med en som hadde fått en 86 model godkjent med 200hk det var en 4age som hadde ettermontert en kompressor, den hadde blitt godkjent i trondheim og det var ett Toyota verksted i trondheim som hadde hjulpet han med godkjenning. Når dette var husket han ikke, han husket heller ikke reg nr på bilen.
Robin
Fikk montret NST 180mm pulley i går, lade trykket er på 0,6 med engang nå men stramma ikke reima godt nok, som får ikke mer enn 0,7 får det begynner å pipe noe voldsomt.
Bilder kommer.
Robin
Bestilte meg også en Gruntbox i dag for å fikse på lean problemer under 3000 rpm, får da håpe at den blir bedre drag fra 2000 og opp etter at denne er montert.
Robin
Gml hjul på motor Bytte av reim hjul 004.jpg (31.62 kiB) Vist 2385 ganger
Forskjell på reim hjul Bytte av reim hjul 006.jpg (42.73 kiB) Vist 2384 ganger
Størrelse forskjell på stramme hjul Bytte av reim hjul 005.jpg (30.99 kiB) Vist 2384 ganger
Kan vel si at det er litt trangt å få av hjulet til vannpumpa Bytte av reim hjul 003.jpg (36.93 kiB) Vist 2384 ganger
Dette ble bestilt Bytte av reim hjul 002.jpg (42.92 kiB) Vist 2384 ganger
Robin
Kan si det er meget liten avstand her ja. Tviler på at man kan få på noe større Bytte av reim hjul 014.jpg (26.92 kiB) Vist 2382 ganger
Her ser man litt av hjul til vannpumpe Bytte av reim hjul 009.jpg (35.65 kiB) Vist 2382 ganger
Nytt stramme hjul og reim hjul montert Bytte av reim hjul 008.jpg (33 kiB) Vist 2383 ganger
Robin