GhostRider88 skrev:Hehe den er grei, men nå vurderer jeg faktisk å selge bilen min for jeg trenger vinterbil også får jeg snart ny jobb.. Tror du jeg kan få 90000kr for mr2'en? Motor og gir har bare gått 65000km, men bilen 215000km totalt..Mr2Even skrev:GhostRider88 ? har du sett innlegget over?
nei så det nå
Om du lakkerer mr2'en din i den fargen så MÅ jeg se bilen din i real lifeDen fargen der er bare sykt nice og den ultimate rødfargen når det gjelder røde biler!! Spess mr2 (og ferrari)
Ang der med 92 leppa så er ken kun intr i den nederste delen. Har ikke bruk for hele frontfangerenHadde vært morro det å fått tak i en 92 leppe, og siden den ikke går så mye lenger ned så kan jeg ha den også uten å være redd for å gå nedi
Du får legge ut en forespørsel her på forumet om noen har en leppe å selge da

Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.