TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast and the furious Supran

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25971  av Espen H

Må bare si at den "norske" fast and the furious supran ser helt jævlig ut..
Den vingen hører jo hjemme på en gammal bmw "som er det eieren vanligvis styler", og frontfangeren passer lissom ikke.. Og så har han i tillegg tatt vekk Toyota emblemet.. Det eneste som er kult på den supran er at det faktisk er en supra..

Hva synes dere?

#25973  av Mr2 Mk2

*Kremt*Hvilken supra?Det har jeg ingen kjennskap til.?

Hehe neida...Jeg likte den ikke no sælig i starten,men etter at jeg leste om bilen og eieren i Bilsport fikk jeg litt mer respekt for både bilen og eiern.Han valgte jo Supra framfor skylinen fordi han syns supraen så mer sportslig ut!som han sa :wink: Men er litt enig den vingen er STOOOR! :shock:

Btw-For de som ikke vet hvilken bil det er snakk om så er det altså Andreas Vaas sin...

edit-Quicksilver sin er kulere da! 8)
Vedlegg
forsiden.jpg
forsiden.jpg (32.44 kiB) Vist 965 ganger

#25976  av chris

Hmm.. jeg funderer på en ting.. har han fått godkjent "liggende" nummerskilt i fronten der..?

#25977  av Ninjamannen78

Helt enig, syns quicksilver er mye finere. Dog, jeg så et bilde av Andreas Vaa sin når den var nylakka, med styling og felger men uten Boeing Vingen og graphicsen, det så faktisk skikkeli bra ut. Supraen kler faktisk litt flashy lakk.

#25978  av Ninjamannen78

Dette hadde sett veldig bra uten UTEN VINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Vedlegg
020.jpg
020.jpg (60.42 kiB) Vist 954 ganger

#25980  av @lpher

Nå skjønner dere sikkert hvorfor jeg er et så avlappet forhold til vinger ;-)

Etter min mening så er det (nesten) bare original vingen som gjør seg på supra....og den har i de siste årene blitt stærkt harryfisert....ta en titt over dammen foreksempel....der er det langt flere civic og eclipse som har supravinge enn supraer som har det!! ;-)

Med for å forsøke å komme on-topic igjen...

Props to Andreas for at han bygde bilen...men ikke spesielt overaskende så er den ikke helt i min smak...da er nok Quick's supra mer i min gate ;-)

@lpher

#25982  av Ole-M

Veilside stylinga og den vingen er helt grusomt :roll: Fronten er jo kriminelt stygg, den passer jo ikke til en eneste form på hele bilen. Skulle nesten tru den var laget av stearin og hadde stått for lenge i sola.

Også er det noe med å kopiere andres biler og herme som absolutt ikke er noe kult i mine øyne.
Jeg mener... han har til og med 'Art in motion' dekalen i ruta! Hehe
 #25984  av Ninjamannen78

Peter Blach sin svarte..
Vedlegg
peterblach_newEngine1.jpg
peterblach_newEngine1.jpg (106.09 kiB) Vist 934 ganger
peterblach_newSide4.jpg
peterblach_newSide4.jpg (121.69 kiB) Vist 934 ganger
peterblach_newFront1.jpg
peterblach_newFront1.jpg (84.55 kiB) Vist 934 ganger

#25985  av Ninjamannen78

Dette stuket synes jeg er H E L T RÃ…TT!!!!
Vedlegg
Toyota Supra Twin Turbo FM5 18 Techni Polish.jpg
Toyota Supra Twin Turbo FM5 18 Techni Polish.jpg (241.98 kiB) Vist 931 ganger
Toyota Supra Twin Turbo 18 ARO TechniPolish.jpg
Toyota Supra Twin Turbo 18 ARO TechniPolish.jpg (176.93 kiB) Vist 931 ganger
Toyota Supra 18 ARO TechniPolish.jpg
Toyota Supra 18 ARO TechniPolish.jpg (130.27 kiB) Vist 932 ganger

#25995  av Goose

Nei aluvinger er ikke noe særlig bra. Dem ser rett og slett ikke ut.
Tydelig inspirert av FnF...

Svarte supraen ser bra ut:)

#26000  av Mr2 Mk2

Goose skrev:Svarte supraen ser bra ut:)
Enig! :D

#26007  av cameleon

Ninjamannen78 skrev:Dette stuket synes jeg er H E L T RÃ…TT!!!!
Går det an å få en bil stort renere enn dette??? Er jo ikke en eneste flekk på den jo. T.o.m. datalærerene min har ikke renerebil enn dete, og han er mansisk når det kommer til vasking.

#26015  av @lpher

De tre bildene i den siste posten til Ninja er spot-on for meg ihvertfall ;-)

@lpher

#26024  av cameleon

Vet ikke hva det er med meg og vinger til Supra ass, men jeg synes at supra er så sinnsykt mye penere uten noe vinge i det hele tatt. Vet ikke hvorfor. Ser så mye mer elegant ut spør du meg... :wink:

#26029  av chris

cameleon skrev:
Ninjamannen78 skrev:Dette stuket synes jeg er H E L T RÃ…TT!!!!
Går det an å få en bil stort renere enn dette??? Er jo ikke en eneste flekk på den jo. T.o.m. datalærerene min har ikke renerebil enn dete, og han er mansisk når det kommer til vasking.
Bildene er vel tatt i statene.. regner mye mindre der :P