Eg har en Celica ST 2000 Liftback 1980-modell, og pga. lite kunnskap trenger eg hjelp til å vurdere hva den er verdt.
Den er kjøpt i USA, kjørt litt i Tyskland, og senere importert til Norge. Den har hatt to tidligere eiere. I 1989(?) vart clutch, bremsevaier, eksosanlegg, 4stk. støtdempere, 4 stk. fjører, 4 stk. hjulbuer, 4 stk. sommerdekk, samt stålfelger, hjulbolter og kopper skiftet/påkostet. Bilen er nesten 100% rustfri (sett bort fra felger og litt småpuss på krommen bak). Den har nær 8 lag med klarlakk. Innvendig er orginaltrekket i god forfattning. Den har bare gått 121 000 km.
Feil og mangler:
1. Registerkjede må skiftes? (Kjede følger med.)
2. Luftlekasje frå bensintank til mottor.
3. Førersetet er låst, så må ordnes eller ev. kjøpe nytt sete.
4. Frontruta er sprukket og må skiftes.
5. Tenningslåsen fungerer, men må ev. skiftes, eller ev. noe som må kobles om?
6. Venstre speil er litt løst, må festes.
7. Felgene er rustet, og bilen trenger ev. nye dekk?
Kanskje ikke alt er like relevant, men håper det er mulig å bestemme en ca verdi utifra dette?
Den er kjøpt i USA, kjørt litt i Tyskland, og senere importert til Norge. Den har hatt to tidligere eiere. I 1989(?) vart clutch, bremsevaier, eksosanlegg, 4stk. støtdempere, 4 stk. fjører, 4 stk. hjulbuer, 4 stk. sommerdekk, samt stålfelger, hjulbolter og kopper skiftet/påkostet. Bilen er nesten 100% rustfri (sett bort fra felger og litt småpuss på krommen bak). Den har nær 8 lag med klarlakk. Innvendig er orginaltrekket i god forfattning. Den har bare gått 121 000 km.
Feil og mangler:
1. Registerkjede må skiftes? (Kjede følger med.)
2. Luftlekasje frå bensintank til mottor.
3. Førersetet er låst, så må ordnes eller ev. kjøpe nytt sete.
4. Frontruta er sprukket og må skiftes.
5. Tenningslåsen fungerer, men må ev. skiftes, eller ev. noe som må kobles om?
6. Venstre speil er litt løst, må festes.
7. Felgene er rustet, og bilen trenger ev. nye dekk?
Kanskje ikke alt er like relevant, men håper det er mulig å bestemme en ca verdi utifra dette?
