TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• grei deal?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #259860  av BT-GTI

jeg trengte venstre dør glass til min mr2er.
etter leiting gjennom masser av kjøp og slag sider her på forumet fant jeg en kar. dro til han i stad. fikk komplett høyre og venstre dør + targa glass (begge sidene) for 1200kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
. ikke rust/bulker eller noe tull. par riper i ene døra pga lagring, men ikke noe å rope hjem om.

hørers det ut som en god deal eller?

#259878  av hmsilset

Det begynner å bli gamle biler men jeg er sikker på at du har gjort ett aldri så lite kupp :P De targalukene alene er verdt 1200 tipper jeg

#259883  av BT-GTI

GAMMEL! makan, et smykke blir ikke gammelt bare mer verdifullt.
men uannsett syns det var billig. skulle egentlig bare ha en dør,men han hadde en til han ville bli kvitt så jeg fikk den for 400 .
stod å snakka en stund med han og han kom på han hadde noe annet til mr2. han fant fram to ripefrie targaglass! gi meg en hundrings så er det greit sa han. og det var helt greit for meg :D han hadde ikke mr2 lenger men hadde vel en for mange år siden. grei kar. var amerikaner/hotrod kar så trengte absolutt ikke delene... han var glad for å bli kvitt delene jeg var glad for å få dem eng, grei deal ville jeg kalt det..

#259885  av hmsilset

jeg er også ett smykke,men gammel fordi :P Tror du har vært bra heldig.Ikke vanelig å finne sånt på høggeriet f.eks.heldigvis!

#259924  av sindrejl

de targatakene er grisedyre nye så du har gjort en kjempedeal ;)

#259970  av angrykid

Bra deal er vel kanskje understatement of the year :D