TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av dekor på Celica rallybiler(st165, st185, st205)

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #260613  av mads abrahamsen

Hmmmm viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden men fant ut at den egnet seg best her :roll:

Har kanskje tenkt å kjøpe meg en Celica Turbo ST165, så klart i hvit og da kjøre full rallylook.

Da lyder spørsmålet mitt som det her: Har noen bilder av forskjellige dekorer på Celica rallybiler? Alt er av innteresse så lenge det "rally dekor" :D

Har da også noen spesifiserte spørsmål:
1. Har noen bilder av Celica GT4 ST185 GR.A til Roar Vannebo i fra 92/93 sesongen, hvor han kjørte med FINA reklame, hvor bilen var hvit med røde og blå oljedråper?

2. Har noen Celica GT4(Turbo) bilder med Martini eller Malboro reklame?

Er opprinlig Mitsubishi mann, men har alltid hatt snansen for rally biler i fra 1988-1996 og da spes Celica st165/185/205.
Har hatt den ære å ha sitti på med en fullspekka GR.A st165 med Oddvar Martinsen bak rattet :D Husker friskt i minnet som 10åring at jeg stod å beundret den overnevnte FINA GT4`en til Roar Vannebo.

Håper dere kan hjelpe meg med litt bilder :roll:

#260633  av Tiendreal

sett noen på youtube;
ST165:
ST185:
ST185:

#260727  av soltec

Eg har orginale marlboro klister fra marlboro som de lagde for reklame til rally, rasing, Hvis du har tenkt å kopiere en marlboro celica.
Identisk til de som er på panseret og frontfangeren.
Vedlegg
drhi4500td6 test.JPG
drhi4500td6 test.JPG (350.25 kiB) Vist 943 ganger

#260842  av mads abrahamsen

soltec skrev:Eg har orginale marlboro klister fra marlboro som de lagde for reklame til rally, rasing, Hvis du har tenkt å kopiere en marlboro celica.
Identisk til de som er på panseret og frontfangeren.
Oki, tar kontakt hvis jeg finner ut av at jeg skal kopiere de :D