TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• REGISTRERE JDM BILER - NOE NYTT?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#260682  av TurboFun

KeNsA skrev:what?? kødder du eller?? jævli bra! hehe Må ta en tlf ned dit da... snakka me BTS i forige uke å da var det UMULIG å få regga jdm supra! De bilene er ikke laget for å gå i Europa sa de...
Spørs hvem du snakker med og hva region.
De har alle forskjellige svar utifra hva dag det er i uken, kona sitt humør, god kaffi på jobben og om du er i godt humør....
Slik er det iallefall i Bergen.

Vet ikke hvem d er best å snakke med, Toyota eller BT.
Får du noen papirer fra Toyota så er du kanskje på rett vei.
Er vel litt stress å finne en supra som er ny i England og være sikker på at den faktisk er det. Sikkert noen som lyger om d bare for å bli kvitt bilen.

De fleste supraene på ebay.co.uk står d iallefall på at er importert.

Får undersøke mere da jeg er på jakt etter en Supra :)

#261625  av Kilgallon

KeNsA skrev:Har prata med Japanauto i dag..å det ble sagt at det IKKE er Japanauto som har fått skilta på bila men kundene selv hadde klart det...ikke vet jeg hvordan...
Noen som vet hvem disse personene er da?

#261650  av KeNsA

Kilgallon skrev:
KeNsA skrev:Har prata med Japanauto i dag..å det ble sagt at det IKKE er Japanauto som har fått skilta på bila men kundene selv hadde klart det...ikke vet jeg hvordan...
Noen som vet hvem disse personene er da?
Nope! J A gir ikke ut info om kundene regner jeg med...Men det er ingen fra Trondheim så vidt jeg vet...

#261702  av TurboKnut

Har ikke spurt Tom Ole, men at hele SYV stykker skal ha klart dette i år stiller jeg meg svært tvilende til...

#262039  av Kilgallon

Hadde vært fint å vist hvem disse hadde vært, slik at man kan finne ut hvordan de fikk skilter på bilene sine, så vi andre kan få muligheten til dette åsså.

#262051  av TurboKnut

Har hørt litt rundt i dag med diverse folk, det er INGEN forskjell fra tidligere. Fortsatt full stopp.

De som evt har fått skilt på bilene sine har vært heldig å truffet på noen som ikke har tatt reg.stoppen for JDM biler på alvor.

Jeg vet ikke hvem det er som angivelig skal ha fått skilt på bilene sine.

#262166  av KeNsA

TurboKnut skrev:Har hørt litt rundt i dag med diverse folk, det er INGEN forskjell fra tidligere. Fortsatt full stopp.

De som evt har fått skilt på bilene sine har vært heldig å truffet på noen som ikke har tatt reg.stoppen for JDM biler på alvor.

Jeg er vel en av de heldige som fikk skilt på Supran i Mai i år! :D ...men handla ikke bilen hos J A...

#262186  av Kilgallon

KeNsA skrev:
TurboKnut skrev:Har hørt litt rundt i dag med diverse folk, det er INGEN forskjell fra tidligere. Fortsatt full stopp.

Jeg er vel en av de heldige som fikk skilt på Supran i Mai i år! :D ...men handla ikke bilen hos J A...
Siden du var så heldig, lyst å prøve å få skilter på bilen min åsså eller?
Betaler bra hvis du får det :wink:

#262266  av KeNsA

Kilgallon skrev:
KeNsA skrev:

Siden du var så heldig, lyst å prøve å få skilter på bilen min åsså eller?
Betaler bra hvis du får det :wink:
Regner med at har prøvd selv å ikke fått...DA ligger det helt sikkert en "sperre" på å gi ut skilt på bilen din...Da blir det vell vanskelig uansett...Beklager! :cry:

#265700  av Kilgallon

Noe mere nyttig info om denne saken da???????

#265904  av supratori

en kamerat av meg fikk skilt på sin jdm supra får en måne siden ca...

#266061  av Kilgallon

supratori skrev:en kamerat av meg fikk skilt på sin jdm supra får en måne siden ca...
Hvordan klarte han det?

#269331  av Kilgallon

Noe nytt?

#269359  av toyota_mr2

når di impoterer såne biler tar di di innom england å får di gokjente der så er de bare å ta dem åver hit eterpå

#269366  av tommis

toyota_mr2 skrev:når di impoterer såne biler tar di di innom england å får di gokjente der så er de bare å ta dem åver hit eterpå
Nix. Min var den siste i juni 2006.