TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig kom Supraen til Norge

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#260775  av soltec

ErikG skrev:Hehe, ja jobber der. Skifter ikke girolja tror jeg. Mener det er en spesiell olje vi ikke har som skal på den. Om du skaffer skifter vi den seff. Arrester meg om jeg tar feil.
Var forresten dama du pratet med. Hun jobber i kundemottaket. Pleier å ordne litt ts-ogn rabatt til alle medlemmer.
Gir oljen v160 fås å kjøpe av toyota ja. ikke lenge siden eg bestilte 3 liter.

#260798  av kenobi_

marlboro1310 skrev:Gratulerer med "ny" superbil! den så svært godt ut den der :D Kan jeg spørre hvor mye hærligheten kostet totalt ferdig levert?
Takk for det. Det har jeg ikke regnet ut enda, tør nesten ikke å gjøre det. he he :D

#260801  av kenobi_

ErikG skrev:Hehe, ja jobber der. Skifter ikke girolja tror jeg. Mener det er en spesiell olje vi ikke har som skal på den. Om du skaffer skifter vi den seff. Arrester meg om jeg tar feil.
Var forresten dama du pratet med. Hun jobber i kundemottaket. Pleier å ordne litt ts-ogn rabatt til alle medlemmer.
Ok, jeg vet ikke om den oljen er spesiell. Men ifølge "soltec" så er den ikke så vanskelig å få tak i. Men det vet du bedre enn meg.

Så det var damen din jeg snakket med altså, hun var jo veldig hyggelig hun da :D Sier ikke nei takk til litt rabatt, he he. takk for det!

Vet du om dere har noe fester til nummerskilt foran på supraen? en slik plastsak?

#260914  av ErikG

kal bestille opp olje i morra til kassa. Er Belgia bestilling. Får delenummer nå etterpå. Vi har bare de skiltplatene som festes på alle biler. Alla dette:
Bilde

Men om det er en orginal del som skal sitte der finner vi den alltids på Microcaten.

#260918  av ErikG

For de som lurer så er delenummer på V160 olja 08885-01306.

#260941  av tommis

ErikG skrev:For de som lurer så er delenummer på V160 olja 08885-01306.
Bra. Hvor mange liter trengs for oljeskift på en manuel MKIV?

#260956  av KeNsA

ErikG skrev:kal bestille opp olje i morra til kassa. Er Belgia bestilling. Får delenummer nå etterpå. Vi har bare de skiltplatene som festes på alle biler. Alla dette:
Bilde

Men om det er en orginal del som skal sitte der finner vi den alltids på Microcaten.

Oioioi...jeg vil ha sånne ts-ogn skiltplater!! :) Nice!

#261013  av ErikG

Det går vistnokca 2,5 liter på kassa. Bestilte 3 liter jeg da man bare får bestilt det i litersflasker.

#261016  av kenobi_

ErikG skrev:kal bestille opp olje i morra til kassa. Er Belgia bestilling. Får delenummer nå etterpå. Vi har bare de skiltplatene som festes på alle biler. Alla dette:
Bilde

Ok, jeg fikk noen sånne av dere. :D Jeg fant en løsning på det

#261018  av kenobi_

ErikG skrev:Det går vistnokca 2,5 liter på kassa. Bestilte 3 liter jeg da man bare får bestilt det i litersflasker.
Det er bra. Venter bare på noe lønning jeg nå, sykt dyrt med bil :shock:

#261022  av ErikG

Var det du som var innom i Merce?

#261023  av kenobi_

ErikG skrev:Var det du som var innom i Merce?
Jepp stemmer det