TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mr2 Mk2 (Tøyen/Oslo)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #261153  av Marcus

Så en rød mr2 kjøre forbi krysset mellom T-banen på tøyen, og tøyen senter i går (fredag) rundt klokken 16:35 +/-
Kom akkurat ut av t-banen så jeg fikk ikke med meg hvordan føreren så ut heller..
Noen her eller? Mr2Even?

Tror jeg har sett rundt 3 mr2er i byen her den siste måneden.. Alle røde :P
Noen som vet hvor mange det det er i Oslo?
 #261173  av sindrejl

Marcus skrev:Så en rød mr2 kjøre forbi krysset mellom T-banen på tøyen, og tøyen senter i går (fredag) rundt klokken 16:35 +/-
Kom akkurat ut av t-banen så jeg fikk ikke med meg hvordan føreren så ut heller..
Noen her eller? Mr2Even?

Tror jeg har sett rundt 3 mr2er i byen her den siste måneden.. Alle røde :P
Noen som vet hvor mange det det er i Oslo?
hvordan så bilen ut? felger?

#261177  av Marcus

Ingen aning, jeg så bare midten av bilen og oppover. Det er en oppoverbakke ut fra stasjonen, og veien er litt nedsenket på toppen. Så det var vanskelig å legge merke til noe mer.. La bare merke til at det var en standard rød mk2. Hvertfall så langt jeg så.. :)

#261182  av Mr2Even

Ja, det kunne nok vært meg :) Nei forresten, jeg kjørte kanskje litt lenger oppi der.. Hva gjorde du på disse kanter?

#261188  av Marcus

Litt lenger oppi der? Hvor da? PÃ¥ den andre siden av senteret? Carl Berner? :P

Hva jeg gjorde? På vei hjem fra jobb. Flyttet til Tøyen/Grønland sist helg pga jobb.
Bilen setter jeg desverre ikke igjen på gata på Grønland. Da går felgene den første kvelden, og bilen i løpet av morgenen :P Satt den på vinterlagring for vinteren.. :roll:

#261204  av Mr2Even

Marcus skrev:Litt lenger oppi der? Hvor da? PÃ¥ den andre siden av senteret? Carl Berner? :P

Hva jeg gjorde? På vei hjem fra jobb. Flyttet til Tøyen/Grønland sist helg pga jobb.
Bilen setter jeg desverre ikke igjen på gata på Grønland. Da går felgene den første kvelden, og bilen i løpet av morgenen :P Satt den på vinterlagring for vinteren.. :roll:
Ja fra carlberner, men nå er jeg ikke sikker på om det var igår, tror kanskje det var torsdag. nei, ikke lurt å ha bilen stående i gettoen på grønnland, der er det mye rart som går rundt å finner på tull.

#263026  av Nico_18

kunne vært meg. var oppi de strøka i den tia, se på bildene, men min er ikke orginal

#263113  av Marcus

Du har god husk isåfall :P Bedre enn meg.. nå kan jeg ikke si noe annet enn at det var en rød mr2 mk2, og de er det flere av;) så jeg aner ikke hvordan den så ut lenger.. hehe :wink:
har ikke sett den siden, så var vel ett engangstilfelle kanskje?