TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261229  av celicat23

Thank you 8)

Drev og fikla litt for og prøve noe nytt...

Bilde

#261603  av CelicaTurbo

artig bilde, ser ut som et PR-bilde for bilspill :)

#261958  av Stiansen

Mye bra Celicat :)

#261980  av k_one

likte det "sephia" bildet av mr2'n veldig godt!
men, det hadde blitt ennå bedre om du hadde fjernet deg selv fra hjørnet på bakfanger'n..hehe(burde jo ikke være så vanskelig heller for en photoshopfantast som deg :P )

#262087  av celicat23

k_one skrev:likte det "sephia" bildet av mr2'n veldig godt!
men, det hadde blitt ennå bedre om du hadde fjernet deg selv fra hjørnet på bakfanger'n..hehe(burde jo ikke være så vanskelig heller for en photoshopfantast som deg :P )
Så det var der hele tiden. Og for at rett skal være rett: det er faktisk Lasse (eieren av bilen) du ser mest av der :)'
Bare litt lat... Gadd ikke begynne styre med det :oops:

**edit** bilde av skylinen her er fjernet - lagt opp igjen på neste side
Sist redigert av celicat23 den 17 sep 2007 16:16, redigert 1 gang totalt.

#262093  av Tiendreal

de Mr2 bildene så ut som de var tatt på alnabru sentret i oslo hehe, kjempe fine bilder =)

#262712  av Mani@c

Håper du vurderer seriøst å tjene penger på dette, for dette er noe du virkelig kan!

All ære til deg for sansen for enkle detaljer og lokalisjoner... *bøyer meg i støvet*

#262718  av celicat23

Mani@c skrev:Håper du vurderer seriøst å tjene penger på dette, for dette er noe du virkelig kan!

All ære til deg for sansen for enkle detaljer og lokalisjoner... *bøyer meg i støvet*
Takker, takker. Er vel ikke noe med enkelhet du kan leve av her i lille norge. Men en burde kanskje vurdere etter
hvert som en ikke skal ta seg noen fattige kroner for og drive på den måte jeg gjør nå i det minste. Bare så det
ikke er 100% taps-prosjekt :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 103