TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#261061  av Mr2Even

Her er hvordan jeg ville ha stylet bilen din 8) :
Vedlegg
Cromma F.Forfra svart.Border Front & Fanger.Greddy skjørt. Aerowave sp.jpg
Cromma F.Forfra svart.Border Front & Fanger.Greddy skjørt. Aerowave sp.jpg (31.14 kiB) Vist 3255 ganger

#261097  av GhostRider88

jeg har jo som mål å holde den omtrent orginal, for det er ikke mange orginale mr2'er igjen. Og de som er det er ofte mindre pene. Blir evt 92 frontleppe og mongoose effektanlegg 8) Time will show.

lurer på om jeg kanskje skal kjøpe meg TRD ventilhetter, men vet ikke. Koster jo bare 80kr..
hva mener dere? de jeg har nå er racing blå..
slik ser de ut:

Bilde

#261117  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:jeg har jo som mål å holde den omtrent orginal, for det er ikke mange orginale mr2'er igjen. Og de som er det er ofte mindre pene. Blir evt 92 frontleppe og mongoose effektanlegg 8) Time will show.

lurer på om jeg kanskje skal kjøpe meg TRD ventilhetter, men vet ikke. Koster jo bare 80kr..
slik ser de ut:
Ja det kan du jo, de var jo fine :) men du skal ikke se bort ifra at de blir stjålet. :cry: 92 frontleppe og mongoose effektanlegg blir stilig og ike dumt å holde den orginal når den er så fin som din :wink:

#261155  av GhostRider88

Mr2Even skrev:
GhostRider88 skrev:jeg har jo som mål å holde den omtrent orginal, for det er ikke mange orginale mr2'er igjen. Og de som er det er ofte mindre pene. Blir evt 92 frontleppe og mongoose effektanlegg 8) Time will show.

slik ser de ut:
Ja det kan du jo, de var jo fine :) men du skal ikke se bort ifra at de blir stjålet. :cry: 92 frontleppe og mongoose effektanlegg blir stilig og ike dumt å holde den orginal når den er så fin som din :wink:
tusen tak for det Even :)

ja jeg er redd for det dessverre, men jeg trur de hadde tatt seg bra ut ;)

Ja om jeg gjør noe så blir det de to modsa tenker jeg. Har sett hvordan det tar seg ut på svart mr2 og synes det tar seg utrolig bra ut. 8)

#261160  av GhostRider88

da var trd ventilhette bestilt ;) Legger ut bilder når de er "montert" :P

legger ut et bilde av hvordan den bilen ser ut nå ;)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

legger ut et bilde av mitt alternative kjøretøy også ;)

Bilde

#261195  av lexusmann

Hvor bestilte du de ventilhettene, ghostrider??så fine ut...

#261206  av Mr2Even

Fine bilder og fin bil :) Det bilde nærme bakfra fra siden var stilig. Mr2'en er ganske så fotogen.. :lol:

#261230  av GhostRider88

Hvor bestilte du de ventilhettene, ghostrider??så fine ut...
de bestilte jeg på bsbildeler. :) Tar seg godt ut på toyota biler ;)

Link: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... g=&vgpath=

Fine bilder og fin bil :) Det bilde nærme bakfra fra siden var stilig. Mr2'en er ganske så fotogen.. :lol:
Tusen takk for det Even og eligemåde ;) Bildene er av relativt dårlig kvalitet, da de er tatt med et mobilkamera (1,3mpx) men fungerer hehe.

Ja, sant at mr2'en er fotogen og den vinkelen er ganske bra å ta bilder ifra ;)

#261253  av Mr2Even

Det var imponerende :) Hvordan mobil har du? Du har fått med deg Totota skilt i bakgrunnen også ser jeg, passet bra. Har du noen TRD effekter på bilen din? Fin sykkel du har også.

#261281  av GhostRider88

Mr2Even skrev:Det var imponerende :) Hvordan mobil har du? Du har fått med deg Totota skilt i bakgrunnen også ser jeg, passet bra. Har du noen TRD effekter på bilen din? Fin sykkel du har også.

Takk for det :)

Jeg hadde en nokia 6630, men den er nå ødelagt (error i flashing :( ) så den er forkastet av verkstedet... Skal kjøpe meg en nokia n95 8gb når den blir lanser i desember ;) Den har 5 mpx og optisk soom. :)
Har en del gode lokations å ta bilder, så skorter ikke på det :P

Har ikke noe TRD effekter annet enn stickers på siderutene og ventilhettene. Meget mulig det kommer TRD girkule, og div TRD motor effekter (radiator/olje lokk) :)

Vil holde meg til TRD, siden det er trimmingsmerke til toyota ;) Da er det samme om det koster litt mer.

#261293  av Nils

Meget pen den mr2 din må jeg si.

Ser du tenker på en TRD girkule.

Kjøpte akkurat en slik fra Fensport og ble litt skuffet når den dukket opp fordi den var vesentlig mindre en det jeg hadde forestilt meg.(Trodde den var på størrelse med den orginale til rev.2)

Skuffelsen gikk imidlertid raskt over når jeg monterte den. Ligger meget godt i hånden og giringen går som en lek.

#261296  av GhostRider88

Nils skrev:Meget pen den mr2 din må jeg si.

Ser du tenker på en TRD girkule.

Kjøpte akkurat en slik fra Fensport og ble litt skuffet når den dukket opp fordi den var vesentlig mindre en det jeg hadde forestilt meg.(Trodde den var på størrelse med den orginale til rev.2)

Skuffelsen gikk imidlertid raskt over når jeg monterte den. Ligger meget godt i hånden og giringen går som en lek.
Tusen takk for det :D

Hvilken type var det du kjøpte? Var det denne?

Bilde

eller denne?

Bilde

Hva ga du for din? Og hvordan er den å gire med iforhold til den orginale girkula?

#261300  av Nils

Det var den nederste der jeg kjøpte. Var litt annerledes i starten, men liker den nå.
Kan slenge ut et bilde sammen med org. så kan du få se foskjellen i size.

#261303  av GhostRider88

Nils skrev:Det var den nederste der jeg kjøpte. Var litt annerledes i starten, men liker den nå.
Kan slenge ut et bilde sammen med org. så kan du få se foskjellen i size.
jeg tenkte jeg skulle kjøpe den øverste, og jeg vurderer å kjøpe en del TRD effekter ifra eBay, men jeg vil være sikker på at jeg får de. Burde jeg kjøpe produktene i fra eBay eller en nettbutikk? Er jo en del billigere på eBay.

#261304  av Nils

Sikkert billigere på eBay ja. Ga 14.95£ for min fra Fensport. Kom på ca.300kr hjem i "kassa".
Legger ved bilde.
Vedlegg
DSC00091.JPG
DSC00091.JPG (384.57 kiB) Vist 2850 ganger
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 102