TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil: Bruktbil; Toyota mr2 mk2 gti 1991 mod.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #261162  av GhostRider88

Sikkert mange som har sett denne reportarsjen før, men legger den ut likevell. Blir alltid glad og tilfreds med valget av bil når jeg ser dette klippet ;)

Liker spess dette sitatet: "Å kjøpe en eldre sportsbil vil fort føre med seg en del skruing og mekking. Det tror jeg du slipper med en Toyota MR2. Denne bilen er like solid som en hvilken som helst annen Toyota, og om det ikke er 14 eiere før deg som har forsøkt å ta livet av den, tror jeg du klarer deg med normal service og vedlikehold." 8)

link til video: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/15182

#261165  av Marcus

Der ja. Hørt om det innslaget lenge, men har ikke sett eller leitet etter url før nå. Men han hadde ikke satt seg helt inn i den hørte jeg. Han nevnte at airbag fantes ikke på denne revisjonen, men det kom jo rett rundt hjørnet..

Og 300hp etter litt mekking? Kunne jo likegodt ha sagt 500hp. tviler på at man får godkjent noen av de :P

Til dere andre som ikke vil se hele: MR2en kommer like etter halveis.

#261174  av Mr2Even

Hehe stemmer nok det sitatet der. Artig å se klippet :)

#261193  av GhostRider88

Mr2Even skrev:Hehe stemmer nok det sitatet der. Artig å se klippet :)
det var det sitatet som fikk meg til å bestemme meg for mr2 ;)

#261205  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:
Ã…? hehe artig :)

#261232  av GhostRider88

Mr2Even skrev:
GhostRider88 skrev:
jeg hadde jo sikklet over mr2 i mange år før jeg så dette klippet, men da denne testen kom så ble jeg helt sikker. Og godt var det for jeg holdt på å ende opp med en sliten mazda mx3 :?

#261235  av hmsilset

Kjøpte min første i 99 eller 2000 jeg. Kjøpte fordi en venn som bodde her før digget mr2 :P Likte utseendet selv også da

#261255  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:
GhostRider88 skrev: det var det sitatet som fikk meg til å bestemme meg for mr2 ;)
jeg hadde jo sikklet over mr2 i mange år før jeg så dette klippet, men da denne testen kom så ble jeg helt sikker. Og godt var det for jeg holdt på å ende opp med en sliten mazda mx3 :?
Ja godt var det. En sliten mx3 er ikke noe særlig å ha tror jeg(har sett på den selv), og du gjorde jo et varp med den du har nå så du gjorde et godt valg :)

#261291  av GhostRider88

Ja godt var det. En sliten mx3 er ikke noe særlig å ha tror jeg(har sett på den selv), og du gjorde jo et varp med den du har nå så du gjorde et godt valg :)
Ja jeg er kjempe glad for at jeg ikke endte opp med en mx3. Kan ikke måle seg med mr2'en på noen områder etter min mening ;)

#261336  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:
Ja jeg er kjempe glad for at jeg ikke endte opp med en mx3. Kan ikke måle seg med mr2'en på noen områder etter min mening ;)
Nei det er nok ingen kvalitetsbil, det merket jeg også :) Glad for at vi valgte mr2 :D :lol: