TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• grÃ¥ supra mkIV

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #258847  av Ã¸xseth

har sett en sølv grå supra mk IV på klepp i det siste. hvite skilt og høgre ratt. noen som kjenner til denne?? har ikke sett denne før.

det står også en mkIII turbo til salgs på voll(klepp) original med original kassetspiller. 100 000 automat. noen som vet noe om denne??
 #258862  av Stiansen

øxseth skrev:har sett en sølv grå supra mk IV på klepp i det siste. hvite skilt og høgre ratt. noen som kjenner til denne?? har ikke sett denne før.

det står også en mkIII turbo til salgs på voll(klepp) original med original kassetspiller. 100 000 automat. noen som vet noe om denne??
Could be this one?
Vedlegg
Ødegårds Gamle.jpg
Ødegårds Gamle.jpg (127.9 kiB) Vist 2695 ganger
 #258886  av arctic_celi

Stiansen skrev:Could be this one?
Denne supra eieren er vel pittelitt kristen kanskje?!?
 #258896  av Stiansen

arctic_celi skrev:
Stiansen skrev:Could be this one?
Denne supra eieren er vel pittelitt kristen kanskje?!?
Haha, godt mulig :)

#258945  av Ã¸xseth

ja, tror det. ligner vertfall.

supraen er velsignet

#258989  av castman

øxseth skrev:ja, tror det. ligner vertfall.

supraen er velsignet
hehe :wink:

#259318  av supratori

det er sønnen til sjefen min sin... har nettopp fått ann på veien.

#261434  av MrTee

hei hei.. rolig nå... er ikke no kristen supra dette. er jo bilen min!!!
Var bare en kamerat som måtte teste ut det nye kameret sitt, og da endte det visst opp med div. bakgrunner.
Så det så... :P

#261510  av KeNsA

MrTee skrev:hei hei.. rolig nå... er ikke no kristen supra dette. er jo bilen min!!!
Var bare en kamerat som måtte teste ut det nye kameret sitt, og da endte det visst opp med div. bakgrunner.
Så det så... :P
Men uansett da! NICE CAR! :D

#262106  av Xlr8

har og sett en sølvgrå supra på statoilen på klepp i kveld så sinsykt fin ut=) toyota devilmerke på kuffert luka? de var vell ikke din de MrTee?

#262709  av mr2cato

Det er en som jobber på Miljølakk på vibemyr sin.
Han kjøpte den nylig og har akuratt satt på et top secret kit på den.
Skinninteriør og litt kjekke ting på den. Gamle eier har også hjemmesnekkret et eurospec scoop på den, ser ikke bra når du studerer det.
Men ellers veldig fin bil :)

#263186  av supratori

mr2cato skrev:Det er en som jobber på Miljølakk på vibemyr sin.
Han kjøpte den nylig og har akuratt satt på et top secret kit på den.
Skinninteriør og litt kjekke ting på den. Gamle eier har også hjemmesnekkret et eurospec scoop på den, ser ikke bra når du studerer det.
Men ellers veldig fin bil :)

d er en fra bryne som har ann. veldig kjekke kar:P

#263198  av supratori

celica_st185 skrev:så en svart høyreratta supra med sølv viperstriper i egersund i går... noen som vet hvem som eier den`?
d e nok meg:P

Bilde