TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 93'mod MR2 mkII langtids prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#241732  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:VISIT BLUEFLAME - CALL: 01695 733100 or 01695 555551 :wink:
i know, prøvde å ringe di ett par ganger på fredagen, men kom aldri igjennom, fikk bare beskjed at den der svareren demmes at di ikke kunne ta telefonen så jeg skulle legge igjen navn og nr eller ringe igjen senere...så får ta det på mandag;)...blir litt mye å beltale nesten 6000 for det anelgget der når jeg har en bot på 6500 liggendes som skulle gå til innkjøp av nye svinglager, bærekuler, toppdeksel pakning, 4hjuls kontroll og sånt...menmen, det får vel gå på ett vis:P
Del opp bota da vel! Det har jeg pleid å gjøre. 500,- i mnd..

#241737  av inzane2012

Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:VISIT BLUEFLAME - CALL: 01695 733100 or 01695 555551 :wink:
i know, prøvde å ringe di ett par ganger på fredagen, men kom aldri igjennom, fikk bare beskjed at den der svareren demmes at di ikke kunne ta telefonen så jeg skulle legge igjen navn og nr eller ringe igjen senere...så får ta det på mandag;)...blir litt mye å beltale nesten 6000 for det anelgget der når jeg har en bot på 6500 liggendes som skulle gå til innkjøp av nye svinglager, bærekuler, toppdeksel pakning, 4hjuls kontroll og sånt...menmen, det får vel gå på ett vis:P
Del opp bota da vel! Det har jeg pleid å gjøre. 500,- i mnd..
pleid å gjøre?? hehe, hatt så mangen møter med lovens lange arm?? hehe...joda, har tenkt på det, ringte til satens innkrevingssentral(stygt navn mann) og di sa at vist jeg skulle betalingsplan så skulle jeg bare drite i den rekninga jeg hadde fått av purken og vente til jeg fikk noe greier i posten, skjønte ikke detta der helt så må vel ringe til di og på mandag...jævlig plagsomt detta, får jo over 5k i utlegg i månen jeg nå...nesten en tredjedel av lønna mi :evil:

#241740  av Mr2Even

inzane2012 skrev: pleid å gjøre?? hehe, hatt så mangen møter med lovens lange arm?? hehe...joda, har tenkt på det, ringte til satens innkrevingssentral(stygt navn mann) og di sa at vist jeg skulle betalingsplan så skulle jeg bare drite i den rekninga jeg hadde fått av purken og vente til jeg fikk noe greier i posten, skjønte ikke detta der helt så må vel ringe til di og på mandag...jævlig plagsomt detta, får jo over 5k i utlegg i månen jeg nå...nesten en tredjedel av lønna mi :evil:
Ja jeg har fått en del bøter gjennom årenes løp ja :lol: Jeg følte at hver gang jeg gjorde en overtredelse så ble jeg tatt. Typisk! Tror jeg har fått det meste kan du si.. Uff ikke noe er så irriterende og plagsomt som bøter! Men man får prøve å skjærpe seg da :lol:

#261456  av Mr2Even

Endelig fant jeg tråden din :) Jeg ville vise deg noen eksempler på styling til bilen din..

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
[/img]
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#261464  av inzane2012

hehe, dæven vi tenker likt;) hehe.. TRDlook vinge har jeg liggendes på rommet ferdig lakkert, men tror det må lakkeres en gang til da det ble en del porer i lakken her og der...og har kjøpt border fronten til stølen på forumet så den kommer vel i posten snart:) ellers så tror jeg at jeg går for revision6 sine sideskjørt og muligens border rear-splitters:)

#261501  av Mr2Even

inzane2012 skrev:hehe, dæven vi tenker likt;) hehe.. TRDlook vinge har jeg liggendes på rommet ferdig lakkert, men tror det må lakkeres en gang til da det ble en del porer i lakken her og der...og har kjøpt border fronten til stølen på forumet så den kommer vel i posten snart:) ellers så tror jeg at jeg går for revision6 sine sideskjørt og muligens border rear-splitters:)
Å sier du det?, kult :) Tenkte på deg med en gang jeg så de bildene. Med alt du har tenkt på, må jo bilen din bli kjempe tøff. Hvordan ser Revisjon6 sine sdeskjørt ut?

#261654  av inzane2012

Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev:hehe, dæven vi tenker likt;) hehe.. TRDlook vinge har jeg liggendes på rommet ferdig lakkert, men tror det må lakkeres en gang til da det ble en del porer i lakken her og der...og har kjøpt border fronten til stølen på forumet så den kommer vel i posten snart:) ellers så tror jeg at jeg går for revision6 sine sideskjørt og muligens border rear-splitters:)
Å sier du det?, kult :) Tenkte på deg med en gang jeg så de bildene. Med alt du har tenkt på, må jo bilen din bli kjempe tøff. Hvordan ser Revisjon6 sine sdeskjørt ut?
http://www.revision6.com/forms/Product.aspx?ID=304 , tenkte først på greddy sine, men syns liksom de var litt "kjedelige" på en måte, og border sine blir litt "største" laget om du skjønner:) ville egentlig helst ha bomex front siden jeg syns den ser utrolig bra ut i gult, på samme måte som borderfronten er temmelig rå i sort, men ser jo på de bildene der at den passer ganske bra i gult og:)
har sett at fargen spiller ganske mye inn på hvordan stylingen ser ut, faktisk viktigere enn jeg hadde trodd:)

#261770  av Mr2Even

inzane2012 skrev: http://www.revision6.com/forms/Product.aspx?ID=304 , tenkte først på greddy sine, men syns liksom de var litt "kjedelige" på en måte, og border sine blir litt "største" laget om du skjønner:) ville egentlig helst ha bomex front siden jeg syns den ser utrolig bra ut i gult, på samme måte som borderfronten er temmelig rå i sort, men ser jo på de bildene der at den passer ganske bra i gult og:)
har sett at fargen spiller ganske mye inn på hvordan stylingen ser ut, faktisk viktigere enn jeg hadde trodd:)
Hm, trodde det der var Toms sideskjørt jeg. Bomex fronten husker jeg ikke hvordan så ut, det må jeg sjekke. Ja jeg også har merket at fargen spiller mye inn på hvordan det vil se ut. Borderfronten blir bra til gul 8)

#261774  av Mr2Even

Er det dette som er Bomex fronten? og skjørtet, greedy ?

Bilde[/img]

#261866  av inzane2012

Mr2Even skrev:Er det dette som er Bomex fronten? og skjørtet, greedy ?
jepp, nå er jo tom's skjørtene ganske like greddy sine, men er noen små forskjeller, og er de jeg syns gjør at tom's(rev6) sine ser litt bedre ut enn greddy;) og den bomex fronten tror jeg tar seg best ut i gul eller noe lignende, mister for mye av looken i sort og rød tror jeg ikke ville sett så bra ut...

#261944  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:Er det dette som er Bomex fronten? og skjørtet, greedy ?
jepp, nå er jo tom's skjørtene ganske like greddy sine, men er noen små forskjeller, og er de jeg syns gjør at tom's(rev6) sine ser litt bedre ut enn greddy;) og den bomex fronten tror jeg tar seg best ut i gul eller noe lignende, mister for mye av looken i sort og rød tror jeg ikke ville sett så bra ut...
Ja med gult framhever det formene litt mer kanskje. Ja toms sideskjørt er finere, tar seg litt bedre ut. Jeg har jo rød bil og skal jeg ha ny front blir det nok border framfor bomex ja :wink: Eller, er ikke helt sikker..

Bilde
Ja her ser vi forskjell..

#261973  av inzane2012

har lett etter røde mr2 med border front, men jaggu ikke lett å finne, sett en 2-3 stk kanskje, og der va ikke bildekvaliteten noe særlig, sa da må du ta en masse gode bilder:)

nå har jeg en ting til jeg må sette på handle lista, granador speil i carbon:) di orginale speila ser litt ut som ørene til shrek...

#261994  av Mr2Even

Er det ikke bodrer på den mr2'en jeg har på siste side i tråden min da? : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... &start=225

#262152  av inzane2012

ser vertfall sånn ut, men jeg syns ikke den er ett godt utgangspungt for sammenligning pga panseret, lyktene, leppa og di tinga på sida;) hehe...
 #280718  av inzane2012

ja, nå er det vel på høy tid med ett lite innlegg her igjen ja, bilen har nå tilbragt ett lenger opphold hos toyota, nærere 4mnd...
men fikk den igjen for noen dager siden og er ganske så fornøyd, må si kjøreegenskapene har blir betraktelig bedre etter at di på toyota fikset understellet mitt:) ikke mer kast på rumpa og generelt mer hardt og stivt understell...

toyota klarte jo og å snurre bilen min når di skulle ut å prøvekjøre den så da såg jeg min sjangse til å få lakkert og montert borderfronten min helt gratis:)

så slenger ut noen halvdårlige bilder av bilen min nå da det bare har vert dritt vær dei siste dagane, men dere ser nå hva det går i:)
Vedlegg
DSC00077.JPG
DSC00077.JPG (179.88 kiB) Vist 2059 ganger
DSC00076 (1).JPG
DSC00076 (1).JPG (178.76 kiB) Vist 2058 ganger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8