Xlr8 skrev:gatebil 7-9 du har tenkt og stille på? i så fall må jeg satse på og komme ut over..var det jeg tenkte på ja.
Xlr8 skrev:gatebil 7-9 du har tenkt og stille på? i så fall må jeg satse på og komme ut over..var det jeg tenkte på ja.
Magne skrev:Var morro å se bilen din på banen! Gikk no fryktelig bra på langstrekka... Men virka som du var nervøs for å satse litt i svinga?blir sånn, er ikke aaaaakurat enkelt å finne deler til denne bilen om det skulle skje noe
ludde skrev:En ting jeg har sittet tå tusset en del på...
Altså hva du får til er jo helt villt, driver du et eget verksted ellernoe?
For er jo ikke akurat mange som skjøner noe avden lista du satt opp på første siden, men enda færre vet om dette passer sammen, mens bare du vet hvodan man monterer det![]()
Fy faen... Du aner ikke hvor heldig du er om kan alt det der!
Forresten... Fin bil
David skrev:gikk vel greit nok rett fram, men det var vel på kanten til å bli parkeringsbøter i svinga på gatebil?hehehe jo sliter som f i svingene med den er jo hjuloppheng fra forrige århundre på den så noe fort i svingene går den ikke, ikke enda iallefall, kjørte forøvrig 1,10 på skogen, så dårlig går det jo ikke, skal bygge nytt hjuloppheng på den i vinter, bilen er alt for høy bak pga vinkelen på drivakslingene, dette er gjort for å slippe å knekke flere.
tror ikke du har noe i extreme serien å gjøre ved mindre du får orden på understellet
kan ikke si jeg blei så veldig imponert..