Redigerer i PS CS2.
elino skrev:Veldig fine bilderTusen takkStor variasjon på bildene, for ikke å snakke om location. Nesten så jeg går og pakker bilen med det samme
![]()
Eneste jeg har å utsette på er litt for mye blått og lilla i noen av bildene etter min smak. Synes det er veldig moro å følge de forskjellige foto trådene, alle har sin egen stil og det liker jeg![]()
Vi har heldigvis stor variasjon her på forumet i motsetning til andre forum hvor mye av bildene er av drifte biler, sikkert spennende for fotografen, men jeg mister fort interessen.
Gleder meg til å følge tråden videre
Stølen skrev:Jeppers! Har slått ned så mye med Bordern at det fikk holde. Har alltid hatt sansen for originalfronten, den ser så "clean" ut..! Og har egentlig ikke vært noen stor fan av styling utover felger, men stylingen sto på bilen ved kjøp...... Men Border-hekken og panseret gjør susen, ville ikke vært foruten de....... Når det gjelder kostnader så var jeg så heldig å få en liten skade på fronten da jeg kjørte inn på en Stena Line-båt, og de dekket alt... Hadde jeg tatt det selv ville det kostet mellom 20 og 30 lapperJa da hadde du hell i uhellet, og den ble ikke noe mindre fin med org fronten egentlig. Det panseret gjør mye![]()
![]()
!!! Men det var front, indre hjulbuer, lakk og jobb... Og her er noen flere bilder..!!