TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Janspeed

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #260734  av Haugrud

Hei

er det noen som vet om Janspeed fortsatt selger effektanlegg til MR2 mk1? har det effektanlegget nå, og er veldig fornøyd med det, men innmaten har brent opp, så trenger et nytt et :roll: kjøpte hos de sist, men finner det ikke i butikken dems..

#260742  av SuperZite

Sjekk ut her..
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... =JANES608R
Koster 341£, kollevold tok inn dette før, men vet ikke om de gjør det mer.

Rart at det ikke fantes på Janspeed sin hjemme side da. Kan jo være at det er gått ut av produksjon.

Skulle ha hatt nytt selv, tviler det er noe innmat igjen på min heller. 94 db ved 3000 rpm

#260900  av Mister Two

jeg har planer om å sette på et sånt en til våren, og stussa selv på hvorfor de ikke hadde den på sia dems. håper ikke de har kutta ut produksjon... vil ikke være tvunget til mongoose :?

#260901  av Mister Two

menneh.. innmaten brent opp? hvor lenge har dere hatt det anlegget? hvis man må bytte sånn annethvert år eller oftere, så mister jeg lysta...

#261051  av Haugrud

jeg har hatt det anlegget i 4 år, og hatt noen tenningsproblemer og noe pottesmell (som nå er i orden) så er ikke så overraska over at den begynner å bli sliten. men er veldig fornøyd med det og skulle gjerne hatt et nytt sånt et:) men om jeg ikke får tak i et..er det noen som har noe erfaring med moongoose?

#262357  av Nico_18

kan ikke direkte si jeg har erfaring med moongoose, men har det selv på min mk2. og er svert fornøyd, har selv en kompis som har hatt samme problemet, men det har ikke vært på grunn av selve anlegget, han byttet bare noen dager til blitz spesial bygget anlegg, men samme problem, kommer litt ann på selveste bensina du bruker å. jeg bruker 98 og 99, han prøvde 95 og alerede da merka han at det var no som skjedde med hele forbrenninga, dårlig forbrenning og veldig mye ubrent bensin havnet i eksos som vidre tok fyr i anlegget som antageligvis var en årsak

#262363  av Haugrud

okei...jeg fant ut at det ikke var innmaten som hadde brent opp, men en av pinneboltene i manifolden som hadde knekt av og dermed fri eksos, men det hørtes veldig ut som at det var innmaten som var borte...en liten flause der :roll:

#262408  av Mister Two

hehe, dumt å fylle 95 oktan på en maskin som må ha 98 eller høyere :)

håper ikke han ødela noe da...

#262417  av Nico_18

nei, det gikk bra. bare ett lite dysebytte.. han fyllte på 95 med mye stress, hadde egentlig ikke tid til å fylle.. :P men gikk bra med selveste motoren :) men ble dyrt å skifte effektanlegg for 3 gang da:P han gikk for moongoose igjen så :)