TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva syntes dere om Smart Roadster Coupe?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #262365  av Johnny_Bravo

Jeg har lenge vært på utkikk etter en ny MR2 men mk2 begynner jo å bli en gammel bil og mk3 syntes jeg ikke er særlig kul.

Jeg fikk prøve en Smart roadster coupe på jobben her for noene dager siden og syntes den var drit kul. er det noen her som har noen erfaring med bilene?

Jeg syntes bilen virker "billig" men den har en midtplassert 0,7 liter Turbo motor på 84hk og 800kg det er samme power to weight ratio som en MK2 Gti (så og si) men så er det kanske ikke så vanskelig å hente ut noe mer her?

Kom gjerne med meninger angående dette.

de ligger på ca 150.000 og oppover hvis man da ikke velger Brabus da
Vedlegg
DSC00134_2.JPG
DSC00134_2.JPG (38.63 kiB) Vist 1280 ganger

#262371  av mr2cato

brabusen er uendelig mye finere :D
En kompis av meg som har den. fin lyd og konge og kjøre mener han.
Skikkelig gocart ;)

#262377  av Andy_Celica

Hehe, Så Pr-kåte pål fikk være med på bildet også :D

#262382  av Johnny_Bravo

Andy_Celica skrev:Hehe, Så Pr-kåte pål fikk være med på bildet også :D
seff :D er ikke lett å ta et bilde uten at han dukker opp

#262384  av Alexander G

Gå for en brabus, litt over 100 hester i dem. Kjenner en som har nettopp kjøpt en slik, han e storfornøyd.

#262388  av BrennaRacing

Brabusen er mye finere ja. Er vel 104 hk i den tror jeg. Kule biler :D

#262390  av Johnny_Bravo

Er det noe forskjell på brabusen bortsett fra sterkere motor? er girkassa kvikkere? det er det store problemet med de bilene virker det som. man velger gir så tar det et par sekunder før den faktisk girer

#262392  av CelicaTurbo

Smart Roadtser er unektelig meget tøffe da, og jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøre en. Med så liten motor er de definitivt billig i drift, og føles nok som en gocart, men selv med turbo og godt vekt/hk-forhold så er bilen ganske treg, 10.9 sekunder til 100km/t for modellen med 84hk er omtrent som en vanlig familiebil ;)

#262393  av kake

Har en kompis som vurderte en sånn, men heldigvis slo han det fra seg . Girkassen er visst håpløs på alle de der, og interiøret er av typen veldig billig. Dessuten ser den jo ut som en elbil :lol:

#262402  av dalheim

morro bil så lenge du ikke skal skifte gir.. ligger fint på veien men girkassene er noe av det værste jeg har kjørt med..

#262406  av celicat23

kake skrev:Dessuten ser den jo ut som en elbil :lol:
Helt enig. Ser ut som en harry styla el-bil.