TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cato's 92 mr2 prosjekt. (skal bort :( , pga nytt prosjekt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#262330  av mr2cato

Jo takk
De som jeg har er J-spec = 2 kjørelys og 4 bremselys. Jeg har koblet sammen og brukt 2 polet slik jeg har 4 kjørelys og 4 bremselys.
Hater elektronikk men ser mye bedre ut :D

#262333  av Mr2Even

mr2cato skrev:Jo takk
De som jeg har er J-spec = 2 kjørelys og 4 bremselys. Jeg har koblet sammen og brukt 2 polet slik jeg har 4 kjørelys og 4 bremselys.
Men hva gjør du med tåkelyset? må ikke det virke ved eu-kontroll, eller er det ikke tåkelys på de?

#262334  av mr2cato

Mr2Even skrev:
Men hva gjør du med tåkelyset? må ikke det virke ved eu-kontroll, eller er det ikke tåkelys på de?
tåkelys? :roll:

ble ikke levert verken fremme eller bak på min bil det! ekstrautstyr vettu :)

Det gjør jeg på eu kontroll.
SÃ¥ tar jeg jo ikke akuratt Eu kontrollen hos "trangsynte" heller da :P

#262367  av Mr2Even

mr2cato skrev:
Mr2Even skrev:
tåkelys? :roll:

ble ikke levert verken fremme eller bak på min bil det! ekstrautstyr vettu :)

Det gjør jeg på eu kontroll.
SÃ¥ tar jeg jo ikke akuratt Eu kontrollen hos "trangsynte" heller da :P
Hehe nei det er jo bare dumt :wink: Men når tåkelysknappen er der, må ikke da et tåkelys være til stede? på rev1 baklysa var det jo tåkelys inkludert, er det ikke det på 94?

#262370  av mr2cato

ikke på mine baklykter fra japan hvertfall

#262372  av Mr2Even

mr2cato skrev:ikke på mine baklykter fra japan hvertfall
Ok, mine er også fra Japan :) Da er det nok riktig..

#262391  av Morten

Europeiske har tåkelys (helt annen reflektor på de to innerste), mens J-spec og US-spec har lik reflektor i ytre og indre... :wink:

#262412  av Mr2Even

Morten skrev:Europeiske har tåkelys (helt annen reflektor på de to innerste), mens J-spec og US-spec har lik reflektor i ytre og indre... :wink:
Akkurat.. :)

Jeg kan forresten få tak i disse J-spec 94baklys(org toyota) til en bra pris igjen, inkl midtplate i forskjellige farger med ryggelys i..

#262433  av predator

Wow, Ux regga mr2 mk2, første gangen jeg har sett :D Kult... Fi mr2 ja... :wink:

#262453  av GhostRider88

den ble utrolig fin! lakken ble jo helt konge, og kan se for meg den effekten den får å sollys 8)

Litt off-topic: hva kostet det doble staget over motorrommet? Og hvor kjøpte du det?

#262480  av mr2cato

Takk.
Min bil er rev2 og har det orginalt. ;)

#262482  av GhostRider88

mr2cato skrev:Takk.
Min bil er rev2 og har det orginalt. ;)
stemmer. Så årsmodellen på bilden din ;) Ble veldig fint i allefall. Å billigere å gjøre dette enn å kjøpe f.eks TRD stag.

#262484  av mr2cato

hvis du først skal bytte tårnstag burde det jo være riktig balanse.
Dvs feks TRD tårnstag fremme og bak + stabilisatorstag fremme og bak for at alt skal fungere likt. Jeg hadde ikke kun byttet tårnstaget bak. Vil få ujevt stivhet i bilen da. En mr2 skal ha de kjøre egenskapene den fortjener ;)

#262501  av Mr2Even

mr2cato skrev:hvis du først skal bytte tårnstag burde det jo være riktig balanse.
Dvs feks TRD tårnstag fremme og bak + stabilisatorstag fremme og bak for at alt skal fungere likt. Jeg hadde ikke kun byttet tårnstaget bak. Vil få ujevt stivhet i bilen da. En mr2 skal ha de kjøre egenskapene den fortjener ;)
Hvor tykke er stabilatorstagene på bilen din? på min 90mod er de 1,8cm tror jeg. Er de tykkere på rev2 orginalt?
Sist redigert av Mr2Even den 16 sep 2007 10:07, redigert 1 gang totalt.

#262502  av Mr2Even

..