TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder og rapport fra NM i Autoslalåm 15/9-07

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #262626  av LilleUlv

Det var lørdag, det var opplett, og det var klart for å kaste biler av ymse kvalitet rundt kjegler på Eikås.
Vi slo skikkelig til når vi først var i gang, og forsov oss liksågodt gjennom de to første rundene *kremt*

Bilde

... men da tredje og siste runde skulle kjøres var vi klar med både filmkamera og canon. Stemningen var på topp, og jammen meg tittet sola frem innimellom også :)
Det var frisk kjøring fra de fleste som var utpå, men en av dem som imponerte meg mest var Øyvind L. i en liten blå plastbil ved navnet "think". Makan til hjulløft har jeg ikke sett siden den brune volvoen på BGK kjøringa i August!

Bilde

Mens både jeg og publikum stod og venta på det vi var sikker på måtte ende i velt, slo lekebilen til med en rundetid på 1:01:50, og havnet med det på sjetteplass blant klasse 1 bilene! Ikke værst, synes nå jeg!

Det var flere kjente tryner som stilte, blant annet Tommy W som nok en gang sverget til Sierra, og kjørte nest beste rundetid på tredjerunde for klasse to - 00:54:20.

Bilde

Litt kaldt fikk det no heller lov å være, men med automatisk bildestabilisering blei heldigvis ikke ristinga fra en frossen ulv overført til bildene ;)

Grattis til Geir H. i Ford Fiesta som stakk av med førsteplassen i klasse en.

Bilde

og Eivind L. i Opel Ascona som tok pokalen for klasse to. Hadde dessverre bare to uklare bilder av den bilen :/

Resultatliste

... og sist, men ikke minst... eller... hmm... den var vel kanskje minst... treffets absolutte storsjarmør!!!

Bilde

Gleder meg til neste sesong allerede :D

Diskuter treffet her!

Resten av bildene finner du enten i fotoforumet eller i fotoalbummetCurbz.org