TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT-4 panser pÃ¥ 1.8 T20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #262531  av karljent

Heisann
Har lenge satt med tanken om å montere ett ST205 panser på min ST200, og lurte derfor på om det er noen her som vet hvor jeg kan få tak i ett slikt? Gjærne brukt, eller nytt..
Any Ideas? :)

#262538  av peterK

HÃ¥per du er klar over at det ikke er et "plug and play" prosjekt du har sett for deg.

GT-FOUR har annen utforming i fronten, så du må i praksis bytte alt fra frontruta og framover, men du kan få det brukt hvis du er heldig på skrothandel, evt sjekke ebay og utenlandske forum! 6gc.net for eksempel...

#262540  av karljent

Det panseret skal passe på.. Man vil få den lille glippen der panser møter fanger i front.. da panseret er høyere dær på GT-4
Ellers er det ganske plug and play.. :o

#262565  av karljent

Eller? Noen som veit? :o

#262570  av ST205RR

karljent skrev:Det panseret skal passe på.. Man vil få den lille glippen der panser møter fanger i front.. da panseret er høyere dær på GT-4
Ellers er det ganske plug and play.. :o

stemmer,men syns nå GT4 panser kun hører hjemme på en GT4 jeg da...

#262585  av karljent

joda, det er sant.. Gt4 er og blir en GT4.. The best :)
MEn, skal jeg først ha panser med scoop, så er det ingenting annet som er pent på denne modellen.. Så, det blir nok GT-4 Panser..
Fortsatt ingen som vet hvor jeg kan få tak i ett slikt?

#262588  av peterK

Her er delenr. hvis du handler nytt av toyota;

Bilde

Skal du ha det brukt er det bare å ta opp røret, og ringe rundt til bildemonterings-senterene.

Evt. sjekke utelandske forum

#262590  av karljent

Nytt, eller brukt.. samma det :)

#262594  av ST205RR

koster vel ca 8-10 tusen nytt hos toyota+ lakk,tror ikke det er så mange som har et brukt liggende heller, men du kan jo være heldig :o

#262602  av karljent

hmm, ja jeg får gjøre det.. Ringe toyota og høre kanskje, eller ringe rundt i landet hos høggerne..
Tror du kanskje Fensport har?

#262621  av celicat23

Håper du har sett ett bilde av hvordan dette panseret ser ut montert på en vanlig t20 - for det ser stygt & dumt ut.

#262622  av karljent

Jepp, har sett det.. Så det på den blå 1.8 Celicaen som ble ombygd til GT-4, bare uten fordelingen..
HAn som bygde den kjørte ST205 panser på originalfangeren til ST200.. Ble ganske fett.. Er ikke mye høy den glippen heller

#262641  av karljent

Grisefett :)
Må få fatt i det panseret.. Finnes ingen andre panser til ST2 celica som ser så bra ut :)
Den glippen må nesten være der..
Så er enda problemet; Hvordan få tak i det?

#262661  av karljent

Ser kanskje ut som om dette ordner seg
Fikk mye hjelp på http://www.6gc.net :)
Fant frontfanger til ST205, men panseret er enda ikke funnet.. :/
Men men, finenr det nok