TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• strobes.. + litt til =)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Hvor harry er det med strobes??

Sinnsykt harry faktisk!!!!
20
49%
Helt greit....
9
22%
Faktisk ganske kult...
12
29%
 #259962  av WaxFraq

vil bare få meddele dette for alle min mr2 "kollegaer".
dremel er faktisk guds første oppfinnelese nummer 1. det vil si den deler 1. plassen med gps, men det er så..!!

hva skulle man ha gjort hvis man ikke hadde hatt det.

eksempelvis som i dag. jeg skulle montere strobelys på bilen..(jajaja, harry, men morro også..!)
hvor skulle man ha dem mon tro tenkte jeg..
første plan var å montere dem i de blankglassene som er utom blink/parklys. men jeg oppdaget fort at dem var alt for grunne, da strobepærene er ganske lange..
da ble det som bildene sier, montert i blink/park lyktene..!
å jeg må bare få si det at det ble fett..! hehe...barnselig som bare faan, men morro for det!! å det er ganske lenge mellom at jeg ser det...

skal se om jeg ikke får lagt ut en filmsnutt etterhvert.. :lol:
Vedlegg
sluttresultatet...synes det ble greit jeg...!
sluttresultatet...synes det ble greit jeg...!
CIMG0615.JPG (100.25 kiB) Vist 130 ganger
guds oppfinnelse!!! brukte den når jeg monterte turbotrykksmåler, ny spiller, forsterker, div brytere osv... genialt!!! ser liten ut, men dama sier, det er ikke størrelsen det kommer an på..! hehe!!
guds oppfinnelse!!! brukte den når jeg monterte turbotrykksmåler, ny spiller, forsterker, div brytere osv... genialt!!! ser liten ut, men dama sier, det er ikke størrelsen det kommer an på..! hehe!!
CIMG0617.JPG (177.94 kiB) Vist 126 ganger
litt grovt akkurat der, men fikk hullet så fint at det ble nært 100% tett! (dvs, jeg trykktesta ikke saken da..!!) =)
litt grovt akkurat der, men fikk hullet så fint at det ble nært 100% tett! (dvs, jeg trykktesta ikke saken da..!!) =)
CIMG0616.JPG (101.74 kiB) Vist 131 ganger

#262990  av FireWalk

hehe! jeg gjorde akkurat det samme på min faktisk. Ser litt tøft ut i mørket :P

#263045  av WaxFraq

vi er faan meg kule vi...!!! :wink:

#263064  av FireWalk

WaxFraq skrev:vi er faan meg kule vi...!!! :wink:
Ja akkurat det er det vel liten tvil om. 8) :twisted:

#263066  av hmsilset

La mine i de lyktene jeg også,men i andre delen.Stakk bare hull med borr,og fresa den til med borr.Nå vil jeg ha mere,hehe 8)

#263328  av wax

Hva med en videosnutt, stobe-folk? Har ikke sett sånt på MR2 før, bare på Skyliner og sånt.

#263329  av FireWalk

har en snutt jeg tok med mobilen, men vet ikke om jeg kan legge den til på forumet som attachment?

#264719  av Nikko

haha konge! har strober liggende jeg også. kjøpte dem sist jeg var på rudskogen, men har aldri fått meg til å montere dem. har vert usikker på hvor jeg vil ha dem... få se hvordan det ble i blinklysa da! få ut en snutt! :p

#265940  av WaxFraq

for tiden sliter jeg en del med mr2'n min..vet ikke hva det er, men jeg skal se om jeg ikke får snudd bilen for å fått tatt en liten snutt...
skal da være enkelt å legge ut på feks youtube??