TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#259124  av celicat23

Stiansen skrev:Ja, det er jeg :D Er fullstendig klar over det.. Og skal nok kjøpe meg et :wink: Har du fjernkontroll også du eller?
Bruk litt penger på stativ. Har selv det velbon sherpa stativet, og det fungerer bra. Mitt tidligere "billig stativ" tålte ikke vind engang (når det begynte og blåse ble kamera stående og vibrere = uklare bilder). Det er en god investering.

Jepp, har fjernkontroll :-)

#259193  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Ja, det er jeg :D Er fullstendig klar over det.. Og skal nok kjøpe meg et :wink: Har du fjernkontroll også du eller?
Bruk litt penger på stativ. Har selv det velbon sherpa stativet, og det fungerer bra. Mitt tidligere "billig stativ" tålte ikke vind engang (når det begynte og blåse ble kamera stående og vibrere = uklare bilder). Det er en god investering.

Jepp, har fjernkontroll :-)
Ok :wink: Skulle gjerne hatt litt større budsjett :P

#260169  av Stiansen

Tid for en liten update igjen :wink: Vært på Lånkebanen og tatt litt bilder.
Har enda bare kitobjektivet, men har planer om å kjøpe et nytt objektiv for slik bruk. :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

:)

#262653  av Stiansen

Nye bilder på vei, blir flere utover uka :)
Teaser :)

Bilde

#262657  av Stiansen

3 til.. Are først, så Tore og så Elin sin :)

Bilde

Bilde

Bilde

#262798  av Jon Are

Meget pene biler.
Og meget pene bilder Stian. :)

#262799  av Steef

Du er helt rå på å ta bilder ass! Skikkelig imponert nå ass. :)

Det bildet av den blå Supra er hotness!

#262811  av Stiansen

Jon Are skrev:Meget pene biler.
Og meget pene bilder Stian. :)
Takk takk :)
Håper jeg får tatt en del bilder til sommeren, gleder meg. Er så sykt dårlig vær her i Trondheim i høst så..

#262813  av Stiansen

Steef skrev:Du er helt rå på å ta bilder ass! Skikkelig imponert nå ass. :)

Det bildet av den blå Supra er hotness!
Takk for det :) Syns selv at jeg har mye å gå på enda, så forhåpentligvis blir det bedre etterhvert :) Tore sin Supra er meget lekker ja, nesten så man får lyst til å kjøpe en Supra og bygge den helt lik :D

#262816  av Steef

Hehe, alle har mer å gå på. Men du har skills!
Vil se mer!

Are sin Supra så litt stusselig uten C-West fronten.. Hehe:P

#262881  av tore 95 tt euro spec

Hei Sjef :wink:
Fine bilder dette stian.Synd med det dårlige været.Må ta noen kjøre bilder en gang oxo :wink:

mvh
Blue pearl Supra :wink:

#262900  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:Hei Sjef :wink:
Fine bilder dette stian.Synd med det dårlige været.Må ta noen kjøre bilder en gang oxo :wink:

mvh
Blue pearl Supra :wink:
Kommer flere :wink: Vi får satse på nye bilder til våren en gang? :)

#262956  av Stiansen

Et par til :)

Bilde

Bilde

#262972  av mr.ourom

Grattis med fete bilder Stian. Du har virkelig øye for dette.
Ny ridoxfanger i fullcarbon er snart klar så jeg blir kvitt litt av det moderate utseendet forfra. Beholder kun nerdelen i carbon da så det matcher bakvingen.

#263000  av Stiansen

mr.ourom skrev:Grattis med fete bilder Stian. Du har virkelig øye for dette.
Ny ridoxfanger i fullcarbon er snart klar så jeg blir kvitt litt av det moderate utseendet forfra. Beholder kun nerdelen i carbon da så det matcher bakvingen.
Takker, Are :) Gleder meg til å se den nye fangeren :wink:
Så må vi prøve å fikse noen nye bilder igjen til våren engang, forhåpentligvis nytt utstyr også da :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13