TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• La høyre foten vile i dag !! og 2 uker framover

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #263236  av |plumbo

politiet har stor aksjon i hele norge fra 7.00 til 1800 i dag !!!! Vær på vakt og holde høyrefoten i sjakk !!! det vil også være hyppige kontroller i de neste 2 ukene frammover !!

http://www.nettby.no/community/article. ... _id=236400

bar også fått en del tekstmelinger fra div folk ang det samme

#263243  av Th4 Ghost

Politiet i norge har vel ikke radar..?

#263244  av Th4 Ghost

Fra kommentar på sia:

"Politiet er neppe på jakt etter ola nordmann som kjører 10 km/t over fartsgrensa, selvfølgelig, enkelte av disse blir tatt.."

åååå joda, det er de! Det er mer penger i kassa det

#263245  av Teamany

Er iallefall den beste kjedesms`n eg har sett til no da.
Håper no folk roer seg litt litt på gassen da...hehe...

Men iallfall, viss det blir noe "storaksjon", så har eg veldig lyst å se den..hihi...

#263251  av perchr

fått flere tekstmeldinger om dette i dag jeg også, så får vel ta det litt rolig :)

#263253  av Teamany

"MaxPower og Pioneer gjør det igjen".
I regi av Radio 1 sitt show, Jaget blir ansatte fra Maxpower og Pioneer plassert ut på følgende steder fra Kl 18.00 til 24.00 Lørdag 29 September.
Voss
Bergen
Arendal
Trondheim
Telemark

De 30 første som finner de ansatte fra hvert sted får valgfritt utstyr fra Pioneer til en verdi av Kr 5000,-

Hmm...
Kunne vert kult å se hvor mange idioter som faktisk hadde leitet rundtom etter disse....

8) "KJEDESMS ER KULT!!" 8)

#263254  av hmsilset

jeg har full kontroll.Om du er på nettby og fra møre og romsdal er denne gruppa bra:

http://www.nettby.no/community/news.php ... y_id=39602

Starta den i år en gang :P Kan ikke du starte ei gruppe for hedemark da plumbo? Jeg vil ha med hele landet :wink:

#263262  av |plumbo

en ting er sikkert hvis dette er en kjede meling som noen har kødda med så har den spredd seg fort !!!

#263272  av Teamany

Denne meldingen har faktisk nådd alle kanter av Norges Land.
Og så vidt eg kan se så er det ingen som virkelig kan bekrefte
om dette er seriøst!
So far så er og blir dette en kjedeSMS viss ingen klarer å motbevise det!
Greit, Akkurat dette temaet ligger som topic på nesten alle forum på nettet, men blir det meir seriøst/sant av den grunn???
Har ikkje fått noen melding om at det faktisk har vert noen kontroller ("Storkontroller") i bergensområdet.

Men det er jo morsomt å se hvordan folk reagerer da.
Litt info om Nettverk:
Lars "komponerer" denne meldingen, sender den til 20 av sine venner, som sender den til 20 av sine venner. Etterhvert blir den modda litt for så å tilpasses Oslo-området. Deretter blir den sendt til 20 personer i Oslo som finner ut at det er veldig viktigt å informere om akkurat den slags.Og selfølgelig, så sender de også videre denne meldingen.

( i dette lille eksempelet ble faktisk 800 meldinger sendt ).

#263284  av perchr

Virker ikke som det er tull nei.. Var stor kontroll på omkjøringsveien i Trondheim i dag i allefall!

#263289  av kennethx

Har vært mye kontroller i bergen de siste dagene, og har ikke kjørt til/fra jobb en dag uten å se minst 1 politibil. sett opp til 4-5 til/fra jobb på det meste...

I følge BA så er det bare tull ettersom politiet sier....

http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/ ... 007843.ece

#263294  av Teamany

Hehe...

Det er som Bøe sier;
"- Det er helt herlig å ha så gode medhjelpere som dette. Det demper farten og får folk til å overholde trafikkreglene i større grad enn vanlig"

hmm...

Ka va det eg sa?hehe....

#263320  av Pitchyou

Ser ikke ut som det er tull nei, Kontroll i Tromsø å for en gangs shyll!

#263322  av sindrejl

fikk masse meldinger i krsand og ikke sett en eneste kontroll.. og det gikk fort til/fra jobb :D