TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GTR 2 Cup? Anyone?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #259327  av Stiansen

Har fått litt (tja :oops: ) hekta på racing-spillet GTR 2. Handler rett og slett om løpskjøring med f.eks. Saleen S7-R, Ferrari 550, Maserati MC12, Porsche, Vipers etc. Da bare løpsbiler.

Flere som har prøvd spillet? Hadde vært morro med en liten cup, sånn en gang i uka kanskje. Eventuelt Time Attack hvor man har hele uka, for så å ta en screenshot av bestetida si.

Anyone? :D

#259330  av Larsen

Syns spillet er helt genialt. Fins vel flere simulatorer som mener de er realistiske, men tror neppe noen kommer nærmere gtr2! Skal prøve å skaffe meg en orginal kopi av spillet så jeg kan bruke det over nettet snart.

Også står logitech g25 ratt på ønskelista til jul :D

#259333  av Stiansen

Larsen skrev:Syns spillet er helt genialt. Fins vel flere simulatorer som mener de er realistiske, men tror neppe noen kommer nærmere gtr2! Skal prøve å skaffe meg en orginal kopi av spillet så jeg kan bruke det over nettet snart.

Da satser vi på at du er med også, er rimelig sikker på at sindrejl is in too :D

#259352  av sindrejl

nja får se, vet ikke om jeg gidder rigge rattet og spillet blir alt for lite realistisk ved å bruke knappene :)

#259356  av inzane2012

Larsen skrev:Syns spillet er helt genialt. Fins vel flere simulatorer som mener de er realistiske, men tror neppe noen kommer nærmere gtr2! Skal prøve å skaffe meg en orginal kopi av spillet så jeg kan bruke det over nettet snart.

hva med the one and only grad turismo da? syns det er ganske så realistisk da, borstett fra at du ikke kan ødelegge bilen din, noe som er dumt da det av og til hadde vert fett å sett hvordan bilen ville sett ut etter ett møte med autovernet i over 300;)

#259375  av Larsen

inzane2012 skrev:

hva med the one and only grad turismo da? syns det er ganske så realistisk da, borstett fra at du ikke kan ødelegge bilen din, noe som er dumt da det av og til hadde vert fett å sett hvordan bilen ville sett ut etter ett møte med autovernet i over 300;)
Ikke enig. Den dekk simuleringen i Gran turismo er så elendig som den kan bli! Men det skal sies at de en gang har vært pioneerer på området!

#259413  av Stiansen

Larsen skrev:
inzane2012 skrev:

Ikke enig. Den dekk simuleringen i Gran turismo er så elendig som den kan bli! Men det skal sies at de en gang har vært pioneerer på området!
Jo, men online på gt da?

#259495  av inzane2012

Stiansen skrev:
Larsen skrev:
inzane2012 skrev: hva med the one and only grad turismo da? syns det er ganske så realistisk da, borstett fra at du ikke kan ødelegge bilen din, noe som er dumt da det av og til hadde vert fett å sett hvordan bilen ville sett ut etter ett møte med autovernet i over 300;)
Jo, men online på gt da?
er online funksjon på GT5 ja:P

#259558  av Stiansen

inzane2012 skrev:
Stiansen skrev:
Larsen skrev: Ikke enig. Den dekk simuleringen i Gran turismo er så elendig som den kan bli! Men det skal sies at de en gang har vært pioneerer på området!
Jo, men online på gt da?
GT5 ja, det har ikke kommet enda.. Pluss at det koster ca. 8-900 kr etter ryktene når det kommer ut PLUSS PS3 til min. 5 k.. :wink:

#259861  av BT-GTI

Stiansen skrev:
inzane2012 skrev:
Stiansen skrev: Jo, men online på gt da?
GT5 ja, det har ikke kommet enda.. Pluss at det koster ca. 8-900 kr etter ryktene når det kommer ut PLUSS PS3 til min. 5 k.. :wink:
pluss hd tv ca 5-20000kr + suround 2-15000kr hvis man ikke har det ,er det ikke noen god grunn å kjøpe ps3.. .

#259867  av Stiansen

Riktig, stemmer for GTR2 jeg :D

#263264  av Larsen

Da lager jeg første challenge.

Anderstorp, (ikke anderstorp south) med hvilken som helst bil på GTR2. Ingen hjelpemidler tillatt selfølgelig.

#263270  av Stiansen

Larsen skrev:Da lager jeg første challenge.

Anderstorp, (ikke anderstorp south) med hvilken som helst bil på GTR2. Ingen hjelpemidler tillatt selfølgelig.
Jeg er med :) Beste rundetid vi er ute etter ja? :wink:

#263295  av Larsen

Stiansen skrev:
Larsen skrev:Da lager jeg første challenge.

Jeg er med :) Beste rundetid vi er ute etter ja? :wink:
Jepp