Da er vist supraen solgt
, fikk 10 000 i forskudd usett, han vil ha bilen og hvis han ikke vil ha den beholder eg pengene, men siden bilen min er 99,9% strøken kan nesten ikke noen si nei
, merklig greier, tlfen er rødglødene no av folk som vil ha den
Hvorfor akkurat no når eg har solgt den, han kommer og henter bilen om vel 2-3 uker så har enda noen kose dager med bilen
.
Men nok om det
. Kjøpte meg en WV passelat 1,9tdi stv 98mod for vel 3-4 måner siden. og kan ikke si meg fornøyd med kaliteten, bare på disse få månene har AC pumpen skåre seg, vindusviskeren bak er røke, bærekule V/H fremmer må byttes og da må eg bytte hele bærearmen, styre kule H side, motor til ventre speil er brent, bremsene må byttes men det er no en vanlig slitasje.
Og div andre små ting, men ting kan fikses, Kostnadene så langt 6500kr for ny AC motor hadde ikke inne brukt overhaldt, 1200kr for ny visker motor, speil motor 500kr. bærearmer 1000kr.
Styrekule kr 180.
Alt dette har skjedd etter eg kjøpte bilen. bilen har og full servis historikk og er ny i norge.
Totalt brukt unødvendig 9380kr på elendig kvalitet
Dette er på vel 3 måner og knappe 5000km
I sammenligning med supraen som eg har kjørt 15000km på 2år og 3 måner lekkasje på styrestag 1300kr i deler, clutch utslitt, clutchen var litt for svak i forhold til effekt, betalte 9000kr ferdig i posten for en nesten ikke brukt HKS triple plate clutch med svinghjul.
Totalt: 10300kr vel og merke at bilen er en 94 mod og 522,86whp, ellers andre kostnader kun vanlig servis deler som olje, filtrer og div.
SÃ¥ no er det ingen tvil om at eg skal ha meg en toyota, blir nok en celica gt4 st185.
Det eg ville fram til med dette er imponerende toyota kvalitet

Men nok om det

Og div andre små ting, men ting kan fikses, Kostnadene så langt 6500kr for ny AC motor hadde ikke inne brukt overhaldt, 1200kr for ny visker motor, speil motor 500kr. bærearmer 1000kr.
Styrekule kr 180.
Alt dette har skjedd etter eg kjøpte bilen. bilen har og full servis historikk og er ny i norge.
Totalt brukt unødvendig 9380kr på elendig kvalitet

Dette er på vel 3 måner og knappe 5000km

I sammenligning med supraen som eg har kjørt 15000km på 2år og 3 måner lekkasje på styrestag 1300kr i deler, clutch utslitt, clutchen var litt for svak i forhold til effekt, betalte 9000kr ferdig i posten for en nesten ikke brukt HKS triple plate clutch med svinghjul.
Totalt: 10300kr vel og merke at bilen er en 94 mod og 522,86whp, ellers andre kostnader kun vanlig servis deler som olje, filtrer og div.
SÃ¥ no er det ingen tvil om at eg skal ha meg en toyota, blir nok en celica gt4 st185.
Det eg ville fram til med dette er imponerende toyota kvalitet

- Toyparts gamle Supra MKIV TT euro-spec 1994mod Til Salgs
- WV passat 1.9tdi higline 1998mod briks bil:I
- WV passat 1.9tdi higline 1998mod briks bil:I