TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• to kjappe gt4 st185 spm...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #263240  av wickeddark

Først, de to vakumslangene, ca 10mm tykke som begge går inn under spjeldhus, og ned bak toppen en plass sammen, er det noe stress om de er blitt krysset? Bytta begge slangene og er litt usikker om jeg satte de rett.

Nr2,

Finnes det uorginal eksos (ikke effekt annlegg) ala walker, bosal osv til denne bilen?

#263279  av donk2k

Lurer på om slangene du sikter til kan være slanger til kjøleveske istedenfor vakum.. Tror ikke det skulle ha noe å si hvilken vei vannet går igjennom spjeldhuset på. Sikkert noen som veit dette med sikkerhet.

#263291  av wickeddark

Kjøleveske i spjeldhuset? Syns ikke de to slangene kjennes så forferdelig varme ut at det gjør noe...

#263292  av celica_st185

er vannslanger hvis det er di tykke som kommer inn på høyre side når du står foran bilen å ser mot motoren... sier seg litt sjøl hvor di skal innpå, men tror ikke det har noe å si hvilken vei di står... Ikke gjør som en kamerat av meg gjorde på en omega, satte vannslange der det skulle være vakuum, som videre førte til vann i motor :wink:

#263424  av wickeddark

Ah, ja er de to. Nei den andre var grei, den bytta jeg ikke, og hadde merka den. Men disse to slangene måtte jeg bytte... Så derfor jeg lurte om jeg kunne ha krysset dem.