TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#263321  av lexusmann

YESSSSS!!!
Da kan jeg legge til at det blir bilbytte her i heimen...ikke noe radikale greier, fremdeles en rolla e10, men en '97 modell ginza med kun 83000 på telleren!!! bilen er (nesten) et smykke!! :D
Går i morra å skriver kjøpskontrakt.... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 23 sep 2007 11:36, redigert 2 ganger totalt.

#263430  av celicat23

Fridag (og fredag!), bourne ultimatum på harddisken, transformers dvd rip lastes ned as we speak, maarud salt&pepper i skapet, sprit&blandevann i kjøleskapet... Det er helg. KONGE!!!

#263449  av Dalan

Nå har jeg solgt bilen gitt.. Litt vemodig å selge den etter over 3 år!
Men litt godt å slippe alle utgiftene det er med bil også.. ;)

#263545  av Marcus

f* så mange veteraner her inne som selger bilene sine da.. hva skjer? :roll:

#263551  av celicat23

Marcus skrev:f* så mange veteraner her inne som selger bilene sine da.. hva skjer? :roll:
Generasjonsskifte?

#263557  av Larsen

Uff. Prøve å selge min nå også :( Har ikke lyst, men fornuften tar vist overhånd.

Men har alerede lagt planer for et nytt prosjekt, bare skolen er ferdig....

#263587  av castman

om 5 års tid så er dette forumet lagt ned hvis ikke toyota får ræva i gir og starter å produsere sports biler igjen! :twisted:

#263597  av Daniel_hoy

castman skrev:om 5 års tid så er dette forumet lagt ned hvis ikke toyota får ræva i gir og starter å produsere sports biler igjen! :twisted:
Neinei.. Toyota varer og varer så biler som fins nå kommer til å være her i maaaange år.

Men hadde ikke vært feil å produsere noen nye sportsbiler. :lol:

#263605  av castman

Daniel_hoy skrev:
castman skrev:om 5 års tid så er dette forumet lagt ned hvis ikke toyota får ræva i gir og starter å produsere sports biler igjen! :twisted:
Neinei.. Toyota varer og varer så biler som fins nå kommer til å være her i maaaange år.

Men hadde ikke vært feil å produsere noen nye sportsbiler. :lol:
jo sant det hehe :wink:

#263607  av Larsen

Godt poeng egentlig. Sitter fremdeles og drømmer om at Volta prosjektet skal bli virklighet.

#263612  av Marcus

celicat23 skrev:
Marcus skrev:f* så mange veteraner her inne som selger bilene sine da.. hva skjer? :roll:
Generasjonsskifte?
Tøffel :lol:

#263898  av celicat23

Det negative: Litt feber, snørr, vondt i kroppen, sår hals.

Det positive: IKKE på jobb.

#264407  av Larsen

Kjenner at jeg må sette høyre foten på slakekur ganske snart :?

#264408  av angrykid

Kjenner jeg vil kjøpe bilen din, larsen... hva tror du om det? billig ved kjapp avgjørelse? :P

#264416  av Larsen

angrykid skrev:Kjenner jeg vil kjøpe bilen din, larsen... hva tror du om det? billig ved kjapp avgjørelse? :P
Kommer litt an på hva billig betyr da. Prisen som er lagt der er lagt inn med litt mulighet for pruting...
  • 1
  • 339
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 1175