Ble litt mye tull i denne serierunden ja...
Først og fremst, Brann "høvla øve" Odd Grenland så da holdt i kveldens runde.. Andresen, Huseklepp,Vågan Moen og Helstad på scoringslista idag:)
Og så fekk me sjå to ostringa så tente på alle pluggene etter kampen va ferdig! Sindige og snille Erlend som alltid er så rolig holder på å diskutere/kjæfte på seg eit gult kort.. ( Monse-mannen følte vel at han sku ha det siste ordet og nærmast kasta naboen sin inn i garderoben...heh..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167213
Stabæk - Lillestrøm .... 3 - 1
Daniel Nanskog va veldig anonym utover hele kampen, inntil få sek før han ble bytta ut.. Da fyrte han av eit skudd i stanga som sang julekvelden inn ( 3 mnd`er for tidligt )..hehe..
Mye ufint spill får en vel si. Først rauk Frode Kippe ut med 2 gule ( det første gule burde han ikkje hatt ). Få min seinare klikka det for Mr Riise som ikkje er enig med dommeren i heletatt.. Først 1 gult for å ha sparka ballen langt opp på tribunen, deretter fikk han vel eit farga kort for å ha fortelt dommeren kor åndsvak han va.. hehe...
Syns eg hørte noe som at LSK hadde 35-36 gule og 6 røde kort..hehe...
Dette lover fra for neste helgs oppgjør at ikkje Kippe og Riise er med mot Brann!!
Viking forsetter sitt jag mot tabelltopp og Gull...
Veit ikkje heilt hva som har skjedd med Siddisane,men noe er det..
Anyone??
Så va det Start da, som nesten hadde 3 Poeng hjem i sekken mot Godset. Det såg bra ut heilt til slutten av andre omgang da godset muligens fann 2 giret og tok alle poengene. ( Greit, va vel kanskje ein litt for billig straffe, men sånn e livet ).
Fikk ikkje med meg så mye av de andre kampene, men men...
Byen er Brann, og laget er stadion. Stedet er Brann,.. hmm..No gjekk da litt i ball for meg asså! hehe..
Forsettelse følger ------>
Penger er noe dritt, alt skulle blitt betalt med småstein
Skoda Octavia 1,6Tdi 2012
Audi A4 1,9 Tdi Avant ( SOLGT )
Toyota Corolla 1,3 Xli EE90 92 Mod(SOLGT)
Audi A3 1,8 Turbo Quattro ( SOLGT )
Toyota Mr2 92 Mod ( SOLGT )
Opel Kadett 1,3 S ( knust )