TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min st165

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#262355  av a man in the nude

Den dær blokka er VIRKELIG slutt. Ser ut som du har svart-belte i å kjøre en motor i filler :shock: .

#262358  av Andy_Celica

Ikke bra marius, du får få tak i en e503 blokk som holder litt mere vettu :D

#262368  av sleeper

a man in the nude skrev:Den dær blokka er VIRKELIG slutt. Ser ut som du har svart-belte i å kjøre en motor i filler :shock: .

tja, har bare kjørt istykker en hitill.. men jeg gjorde det ivertfall ordentelig når jeg først gjorde det... :lol: :lol:

#262369  av sleeper

Andy_Celica skrev:Ikke bra marius, du får få tak i en e503 blokk som holder litt mere vettu :D

503 blokka er det ikke mulig og bruke i gt4... der må du snu toppen og da får du turbo inn mot torpedo..

men det blir 5s blokk nå.. ( blir bare litt over 2 liter siden jeg vil bruke 3s veiv, 3s råder og custom stempel.. )

#262379  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:Ikke bra marius, du får få tak i en e503 blokk som holder litt mere vettu :D

503 blokka er det ikke mulig og bruke i gt4... der må du snu toppen og da får du turbo inn mot torpedo..

men det blir 5s blokk nå.. ( blir bare litt over 2 liter siden jeg vil bruke 3s veiv, 3s råder og custom stempel.. )
Oki, men tåler 5s blokka like mye da?

#262381  av sleeper

5s blokka skal tåle en god del MER en 3s blokka.. vet ivertfall ikke om noen som har knekkt en 5s blokk enda..

#263929  av Thomas S

:( Kondolerer Sleeper. Må være en kombinasjon av kaldt treffer varmt :?

#263942  av sleeper

Thomas S skrev::( Kondolerer Sleeper. Må være en kombinasjon av kaldt treffer varmt :?
tja, mulig det er noe av grunnen, men da har jeg ivertfall en undskyldning til og bygge større og bedre... :lol:

#263949  av Thomas S

:lol: Sant så sant. Kansje eg skal kjøre ihjel motoren min sånn at eg kan kjøpe ny og større motor :lol:

#263950  av sleeper

Thomas S skrev::lol: Sant så sant. Kansje eg skal kjøre ihjel motoren min sånn at eg kan kjøpe ny og større motor :lol:
altid en god idee.. :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9