TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#262781  av Stølen

Likte kjempegodt de mono-bildene du har endra fargene på, det funka som juling :D

....men det siste hvite Skyline-bildet har du bomma totalt på!
Du har tydeligvis tatt bilde av en villkårlig plen og limt inn bilen i etterkant, uten å engang få det til å se ut som det stemmer. Sjekk detaljene rundt fordekket, så skjønner du hva jeg mener...

Men mye bra her!

#262804  av celicat23

Stølen skrev:Likte kjempegodt de mono-bildene du har endra fargene på, det funka som juling :D

....men det siste hvite Skyline-bildet har du bomma totalt på!
Du har tydeligvis tatt bilde av en villkårlig plen og limt inn bilen i etterkant, uten å engang få det til å se ut som det stemmer. Sjekk detaljene rundt fordekket, så skjønner du hva jeg mener...

Men mye bra her!
Var ikke en vilkårlig plen - bare dårlig redigering. Tar aldri noe fra andre sine bilder og bruker i mitt arbeid.
Alle mine bilder er 100% mine.

Litt sur&lei nå rett fra jobben nå så var litt kritikk alt jeg trengte
som motivasjon for og gjøre om det bilde :D

(du må sikkert oppdatere siden i nettleseren så den laster inn den nye versjonen av bilde - siden det har
samme navn som det gamle)

Bilde

1680x1050:
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... ine08b.jpg

DA ser det mer naturlig ut :wink:

#262807  av Stølen

Deeeeeer ja :D

Nice work.

#262810  av celicat23

Takker. Trenger ett spark i ræva da jeg er litt for lat noen ganger :D

#262998  av celicat23

Mr2'en til Lasse på forumet her gjorde seg så godt forann kamera, at jeg satte meg ned med enda ett bilde jeg tok den
dagen vi var ute. Fant også ut at bilde redigering er mer behagelig lettere brisen, så er på andre 0.5L blandinga med
vikingfjord, shot, og isbiter. Livet er AKKURAT så gøy som du gjør det selv! *skål* :D

Bilde

1680x1050:
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... mk213b.jpg

Fin-fin mr2 Lasse!

#263003  av FireFox

celicat23 skrev:Mr2'en til Lasse på forumet her gjorde seg så godt forann kamera, at jeg satte meg ned med enda ett bilde jeg tok den
dagen vi var ute. Fant også ut at bilde redigering er mer behagelig lettere brisen, så er på andre 0.5L blandinga med
vikingfjord, shot, og isbiter. Livet er AKKURAT så gøy som du gjør det selv! *skål* :D

Bilde

1680x1050:
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... mk213b.jpg

Fin-fin mr2 Lasse!
Åsså med Honda i bakgrunnen :lol:

#263032  av BrennaRacing

Honda er jo den eneste bilbutikken man finner på Ensjø :lol:

Bra bilde :D

#263041  av Tiendreal

nei, Ford og Merce holder til rundt der, og 3 eller 4 bruktbil butikker =P med mindere alle har flytta sånn iløpet av 3 uker =P

#263118  av lasse

Nok et knallbilde!
Er så fett at du virkelig får frem at bakfelgene er breiere enn de foran :D

#263132  av BrennaRacing

Tiendreal skrev:nei, Ford og Merce holder til rundt der, og 3 eller 4 bruktbil butikker =P med mindere alle har flytta sånn iløpet av 3 uker =P
Det var en spøk :lol:

Ensjø blir jo kalt for Bilbyen, så det kryr av bilsjapper der

#266632  av celicat23

Ble sittende i går kveld og fikle med ett "gammelt" bilde jeg tok med eos 350d kamera..

Bilde

#266633  av Tiendreal

er det tatt i maridalen? uansett, sikkelig fint bilde av den mr2en :o

#266800  av Shorty28

Damn Dette er virkelig noen av de beste bildene jeg har sett på veldig lenge :) nydelig bilder
(ble lastet ned noen som skrivebords bakgrunn her ja )

#266858  av celicat23

Takker, takker. Nei, er ikke maridalen.

Blir vel ikke så mange flere bilder nå før neste sommer :(
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 103