TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den store motorlyd trÃ¥den!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#263928  av Thomas S

Mazda 787B 8)
Min :lol:
Sist redigert av Thomas S den 24 sep 2007 16:27, redigert 1 gang totalt.

#263956  av Thomas S

Mazda 787B
Thomas S skrev: 8)

#263969  av Larsen

Syns egentlig ikke vankel motorene har en spesielt fin lyd. Greit at de har litt turtall, men lyden er ikke helt der.

#264049  av Andreazz

Stiansen skrev:Bra det ikke var bare meg da, har alltid likt lyden i 2JZ-GTE`en, og med en sånn turbo som T51R som man hører spole opp så voldsomt så blir det bra vettu :)
RÃ¥ lyd i singel-turbo sekkser ja.. 8)

#264055  av Andreazz

Er ikke nå stor fan av firerlyd, men når Eklund mater på og etter på mellomgasser og bremser opp denne "bakken", da får jeg litt gåsehud! hehe

#264130  av Thomas S

Vell, introen i GT3 sier seg selv når JGTC Supraen med 3S-GTE motoren starter opp. Like artig vær gang å skru anlegg på full guffe når eg spiller det 8) Se begynnelsen av denne.

#264131  av inzane2012

vet ikke om den ligger her alle rede, men tenkte at jeg skulle følge opp trådstarters ferrari F40 LM med en ferrari fxx :)

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faen!!!

sjekk speedoen på slutten når han ligger i 120 i tredje og gir flatt ut!!

#264167  av Andreazz

inzane2012 skrev:vet ikke om den ligger her alle rede, men tenkte at jeg skulle følge opp trådstarters ferrari F40 LM med en ferrari fxx :)

Er det Schummi sjøl som kjører der? Trodde det bare hvar han som hadde svart FXX..?
Hissig sak ivertfall, ser den river seg og overstyrer ofte ut av svingene der :D

#264198  av inzane2012

Andreazz skrev:
inzane2012 skrev:vet ikke om den ligger her alle rede, men tenkte at jeg skulle følge opp trådstarters ferrari F40 LM med en ferrari fxx :)

Er det Schummi sjøl som kjører der? Trodde det bare hvar han som hadde svart FXX..?
Hissig sak ivertfall, ser den river seg og overstyrer ofte ut av svingene der :D
til høyre i den kolonna der så ser du en snutt med shummi cruuuusende rundt ei racing bane med zidane i hotseat'n :) men FXX'n hans ser ikke ut til å ha samme lakken som den første sorte jeg viste....så vet ikke, kanskje den er lakkert fra rød til sort???

#264310  av inzane2012

denna her var litt fornøyelig, red bull racing F1 fører tok seg en liten kosetur rundt i sao paulo med F1 bilen sin... lure jaggu på hva de folkan som som såg han komme susende nedover gatene tenkte:) hehe
bare så synd det regnet for hadde vert artig å sett så mye røyk den lagde etter ett par smulteringer på slutten:)

#265346  av Mr2Even

Ford gt er ikke så ille den heller..

#265347  av Elstad

Thomas S skrev:Mazda 787B 8)
Det var 787B jeg skulle legge ut. Genial bil