TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høst-treff Dagali 2007

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#264336  av MR2WideBody

skal kjøre bilen min til oslo om ca 5 timer, for mapping og bremsing så hvis dette går bra (Motoren overlever) så ser det lyst ut, og hvis jeg får den nye bremseskiven i tide (330 mm med kast)..

Men kommer veldig ann på morgendagen, men foreløpig ser det lyst ut

#264340  av Christian

tusle skrev:Tek meg ein tur eg.
Christian: Betaling på konto eller i hånda?
Ta det ved oppmøte du, er for sent og begynne å styre med bank nå :)
Skal du tukte toyotaer på spor? :)

#264354  av Morten

Christian skrev:
Morten skrev:Eey, har da betalt jeg og?
Må være nylig i så fall, det er ikke kommet inn her :)
Pengene forsvant fra min konto 10.09 ihvertfall. Gidder du sjekke igjen, hvis ikke må jeg jo nesten høre med banken hvor de har sendt pengene mine hen... :?

#264387  av kennethx

Jeg kommer i allefall fra Bergen, som sagt tidligere i tråden :) (Og nei jeg har ikke betalt, men har med penger opp ;))

Har også dratt med meg en fra jobben som kjører Porsche, ser det ut som. :)

#264401  av James

kennethx skrev:Jeg kommer i allefall fra Bergen, som sagt tidligere i tråden :) (Og nei jeg har ikke betalt, men har med penger opp ;))

når tid kjører du? :) evt. flere fra Bergen?

#264402  av lasse

Tar turen jeg også, flere som drar fra oslo lørdag morgen?

#264403  av MR2WideBody

Da må jeg dessverre melde avbud, lageret på drivakslingen min røyk under benkinga idag, og rekker hverken å få tak i nytt lager eller å benke bilen på nytt før lørdag..

Men får ta det igjen neste år dessverre, hadde gleda meg noe jævlig, tatt fri hele uka fra jobben. Og så skjer det her.. Men men, neste år blir det dekkrøyk

#264465  av jumbo

lasse skrev:Tar turen jeg også, flere som drar fra oslo lørdag morgen?
Jeg kjører fra Kongsberg ca 0700

#264486  av Magne_F

Er nok desverre stor fare for at det ikke blir noen tur for meg i år desverre. Derimot er jeg helt med på en kronerulling dersom treffet skulle gå i underskudd for Christian. Hadde vært fryktelig leit om det ikke blir flere treff pga. økonomi. Faren for at han ikke orker bryet er vel enda større nå som han bytter bilmerke.. :shock: :D

#264512  av Neemi

Magne_F skrev:Er nok desverre stor fare for at det ikke blir noen tur for meg i år desverre. Derimot er jeg helt med på en kronerulling dersom treffet skulle gå i underskudd for Christian. Hadde vært fryktelig leit om det ikke blir flere treff pga. økonomi. Faren for at han ikke orker bryet er vel enda større nå som han bytter bilmerke.. :shock: :D
Er helt med på det jeg og :)

#264549  av kennethx

James skrev:
kennethx skrev:Jeg kommer i allefall fra Bergen, som sagt tidligere i tråden :) (Og nei jeg har ikke betalt, men har med penger opp ;))

0600 :lol:

#264554  av Amund

veit ikkje om eg tar sjangsen på å kjøre så tidli faktisk... Men det får ein sjå, så må jo hamsteren komme seg opp og på plass også :roll:

#264572  av James

kennethx skrev:
James skrev:

0600 :lol:
:shock: sååå tidlig... hehe

#264574  av jumbo

Amund skrev:Ligger an til bra vær, men kanskje litt kaldt :?
http://www.yr.no/place/Norway/Buskerud/ ... ekend.html
Blir sikkert kjølig ja, men foretrekker det fremfor regn
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10