TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye rollan min

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #264651  av lexusmann

Gikk en stund å så på den, fram til i forrige uke..da jeg prøvde den en tur...fikk også vite at den hadde kun hatt 1 eier, var blitt stelt og dullet med i oppvarma garasje osv... :lol:
En e10 ginza(riktignok bare 1,3'n) '97 modell, med 83' på telleren..kjempegod å kjøre, tight å fin... :D
Er kjempefornøyd med den, hva syns dere?
Har ikke noe alvorlige planer, men skal ha inn anlegget jeg hadde i den gamle...hvite blinkers seff, og muligens litt farge bakom felgene...
Her er den...er bare ett mobilbilde(nokia 6233), så bær over meg, kan legge ut noen bedre, men må da låne fatterns digitalkamera...
Burde kanskje ligget under show&shine, bare flytt hvis det ikke passer seg... :wink:
Vedlegg
Nye rollan....jpg
Nye rollan....jpg (401.8 kiB) Vist 84 ganger

#264731  av eggeplett

Grattis med ny bil! :D
såg ikkje så galn ut denne...

#265244  av EXS

trodde du var sugen på en E11 jeg :p

men den så bra ut den bilen der.... mye potensiale

#265279  av lexusmann

Nja, var mest sugen på avensis...men det lå utenfor mitt budsjett, kan du si... :lol:
Er kjempefornøyd, jeg.... :D den er gått mindre enn fattern '00 avensis...(men det varer vel ikke lenge... :? )

#265287  av celicat23

Valse buene, senke og hive på noen brede 16 eller 17 felger for det fine tysker-stuket så blir det bra :)

Syns faktisk det sedan karosseriet der er ganske pent med mye potensiale.

#265294  av lexusmann

Nå er det 17" jeg har...riktignok bare i 205 da og 7" bredde...om det blir noe senking vet jeg ikke om det blir, er veeldig dårlige veier her rundtom..pluss at de før helga la opp 3 nye opphøyde gangfelt... :evil:
men som sagt, hvite blinkers(xenonmatch pærer er på bestilling), calipperlakk(har noe Foliatec i rødt liggende), og kanskje soting av ruter...så får jeg se...
Men dere kan jo komme med tips/bilder... :lol: