TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Christians mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#258007  av Arne rebel

Blir mer og mer overrasket over hva bilen din tåler....og når det gjelder kjøreferdigheter er du like dårlig som før :P ...men vi liker å holde ambisjonene høyere enn hva vi kan prestere, eller hva 8)

#258010  av Christian

Arne rebel skrev:Blir mer og mer overrasket over hva bilen din tåler....og når det gjelder kjøreferdigheter er du like dårlig som før :P ...men vi liker å holde ambisjonene høyere enn hva vi kan prestere, eller hva 8)
Jepp :mrgreen:

#258068  av Morten

Christian skrev:Murphy's lov sier vel at om det ikke er ødelagt så skal man ikke fikse det...? Tror det stemmer bra.
Murphy's lov (den mest kjente, han har vel flere) sier vel at: "Hvis noe KAN gå galt så går det galt, og på det værst tenkelige tidspunkt."

Akkurat den loven har vel du nå motbevist? (eller kanskje han bare er så opptatt borte hos meg så han ikke rekker bortom deg?) :lol: :mrgreen:

#258729  av Christian

Morten skrev:
Christian skrev:Murphy's lov sier vel at om det ikke er ødelagt så skal man ikke fikse det...? Tror det stemmer bra.
Murphy's lov (den mest kjente, han har vel flere) sier vel at: "Hvis noe KAN gå galt så går det galt, og på det værst tenkelige tidspunkt."

Akkurat den loven har vel du nå motbevist? (eller kanskje han bare er så opptatt borte hos meg så han ikke rekker bortom deg?) :lol: :mrgreen:
Er tydelig at han har rukket litt her også :lol:

Kjørte bilen på bukken i går og så at lenkearmen på førersiden hadde løsnet ifra demperen. Fikset det og kikket kjapt over resten. Fant da at ox sensoren var helt løs og at downpipe hadde løsnet ifra turbo. Tror alle boltene er der, men var litt sent så jeg ga f etterhvert.
I dag kom jeg til låst verksted, pappa har reist til Oslo for helga og har selfølgelig tatt med seg nøkkelen som vanlig :x Var no dritt, for det er Opel-treff her i helga, og jeg hadde store planer om å brife litt :P

Jaja, det kommer flere anledninger.

#258742  av Morten

Christian skrev:Er tydelig at han har rukket litt her også :lol:

Kjørte bilen på bukken i går og så at lenkearmen på førersiden hadde løsnet ifra demperen. Fikset det og kikket kjapt over resten. Fant da at ox sensoren var helt løs og at downpipe hadde løsnet ifra turbo. Tror alle boltene er der, men var litt sent så jeg ga f etterhvert.
I dag kom jeg til låst verksted, pappa har reist til Oslo for helga og har selfølgelig tatt med seg nøkkelen som vanlig :x Var no dritt, for det er Opel-treff her i helga, og jeg hadde store planer om å brife litt :P

Jaja, det kommer flere anledninger.
Var nå snilt at du lånte han akkurat lenge nok til at jeg fikk fyra 4age'en min da ihvertfall. :mrgreen:

#258802  av Christian

Bare hyggelig :mrgreen:

Ingen store saker, men er litt surt å måtte rive av all eksosbandasjen som dekker turbo og øvre del av dp :?

#264654  av Christian

Da er bilen 100% igjen. Ble litt styr med downpipe, siden flensen hadde vridd seg og pakningen hadde smeltet fast i dp :lol: :roll: En xspower sak, så jeg er ikke veldig overrasket. Det som imponerer meg er at dp/turbo/manifoild ikke har gitt seg når jeg har banket nedi. Jaja, alt er "good" nå :D

Det eneste jeg kommer på i farten er ett nytt varmeskjold til manifoild, det kastet jeg ba jeg hadde på eksosbandasjen. Får vel tak i en brukt ett sted...

I morgen blir det ett oljeskift og en kjapp motorvask, så er alt klart til flyplassen på lørdag :twisted:

#264658  av Amund

varmeskjold? er de likt på 2. og 3. gen? kan jo alltids rote fram det eg har frå 2. gen liksom :roll:

#264661  av ludde

Kanskje litt småfrekkt å spørre, men er veldig glad i MR2 og dette høres gøy ut så.. ehh... Kunne du kanskje sånn muligens sendt meg en PM på når og hvor du skal herje? - så kanskje du får et par tilskuere... :P
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12