TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SjÃ¥rfør med skils!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#264682  av sindrejl

så ille det der at han nesten burde sluppet :D

fikk godt med juling da 20purk står overn.. de tar godt av "over there"

#264683  av Rømmling

greit å trene på å ta 360 med bil om man skal komme opp i en høyhastighets jakt på motor vegen altså hehe.

men purk bilene må jo gå ganske bra for de hadde jo ikke problem med å dra på opp på siden av bilen

#264700  av Amund

Purkebilene der borte er vel ikkje det ein kan kalle standard :wink:
Dei har ofte masse ekstra greier :wink:

#264720  av kennethx

Dere må nesten lese igjennom kommentarene folk har skrevet på den videoen, noen er jo stokk dumme!

#264723  av Sven

Det der er jo GTA live :lol:

#264724  av kennethx

celica_st185 skrev::lol: :lol: "that guy must've had some racing experience.
very good shifting from like 4th to reverse and then back especially in the first one" :lol: :lol:
Var faktisk akkurat den jeg tenkte på :lol:

#264725  av bose

hvis jeg hadde hatt snuten ved siden av meg sånn, så ville jeg heller sjekka om bremsene hadde funka....

#264735  av sindrejl

kennethx skrev:
celica_st185 skrev::lol: :lol: "that guy must've had some racing experience.
very good shifting from like 4th to reverse and then back especially in the first one" :lol: :lol:
Var faktisk akkurat den jeg tenkte på :lol:
neida folk må ikke være stokk dumme.. de ER stokk dumme :lol:

#264747  av Stiansen

Haha, purken blir jo latterliggjort :D

#264753  av inzane2012

mens vi snakker om sjåfør med skills, sjekk ut han her da:) og følg nøye med på slutten:)

#264764  av sindrejl

inzane2012 skrev:mens vi snakker om sjåfør med skills, sjekk ut han her da:) og følg nøye med på slutten:)

spesiell den der, gjerdet rister også litt akkurat når politibilen lyser på det.

#264766  av lexusmann

inzane2012 skrev:mens vi snakker om sjåfør med skills, sjekk ut han her da:) og følg nøye med på slutten:)

Hæææ??Hva skjedde der??? :shock:

#264790  av sindrejl

lexusmann skrev:

Hæææ??Hva skjedde der??? :shock:
Brukte noen triks jeg definitivt kunne tenkt meg å vite av :D