TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #219781  av Th4 Ghost

Da var Top gear sesong 9 i gang :D

http://www.finalgear.com/

foreløpig så er bare en stor version av episoden ute enda (som også tar evigheter å få lasta ned, er vel ferdig til jeg kommer hjem i morra tenker jeg) men de driver og lager en mindre en også som jeg vil tro blir opplasta en gang i morra :) enjoy :D
Sist redigert av Th4 Ghost den 27 sep 2007 07:03, redigert 1 gang totalt.

#219786  av celicat23

Ligger ferdig nedlastet hos meg, hjemme nå. Tok en kjapp snik titt for å sjekke at det ikke var noen feil med sync eller bilde, og alt ser fint ut (på 700mb widescreen rip'en).

Blir en tur innom kebab'en på vei hjem, og så fyre opp top gear på stooore tv'n ja *gleder meg*

#219806  av sindrejl

lasta ned inatt mens jeg sov så jeg hadde noe å se på idag tidlig :) *fyre opp nå*

#264506  av Th4 Ghost

Sesong 10 begynner syvende oktober

beskrivelse av den første episoden:
Top Gear revs back into action for a new series. In the opening episode, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May revisit their attempt to build amphibious cars and face up to one of their biggest – and choppiest – challenges to date.

#264570  av celicat23

Er vel dette de fikk så mye kritikk for i england, at de skal prøve og krysse den engelske kanal i noe hjemme-mekk av noen biler :lol: Blir så godt og få TOP GEAR tilbake!!!

#264591  av oleb

Takk for tipset! Beste nyhet jeg har fått på lenge dette :D
Får laste den ned når jeg kommer hjem i morgen :)

Edit: i all min opprømthet glemte jeg at den ikke kom før 7. oktober :oops:
Sist redigert av oleb den 27 sep 2007 15:13, redigert 1 gang totalt.

#264593  av k_one

Th4 Ghost skrev:Sesong 10 begynner syvende oktober

Top Gear revs back into action for a new series. In the opening episode, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May revisit their attempt to build amphibious cars and face up to one of their biggest – and choppiest – challenges to date.
Eh, denne episoden så jeg på NRK2 på tirsdag...(dvs at den gikk på NRK1 på mandag)
Dvs. ingen vits i å vente til 7.oktober :P

#264626  av Th4 Ghost

k_one skrev:

Eh, denne episoden så jeg på NRK2 på tirsdag...(dvs at den gikk på NRK1 på mandag)
du glemte ordet "revisit". dvs. de gjør det "igjen".. :wink: den episoden du så var episode 3 av sesong 8

#264643  av inzane2012

syns noe av det heftigste dem prøvde å lage var en romfergebil av en gammal robin:) den e dødsrå:)

#264660  av celicat23

inzane2012 skrev:syns noe av det heftigste dem prøvde å lage var en romfergebil av en gammal robin:) den e dødsrå:)
Ja, fy f.... Satt i sofa'n og så på når dem fyrte den av helt :shock: :shock: :shock: Var noe av det mest sinnsyke jeg har sett :lol:

#264667  av Larsen

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:syns noe av det heftigste dem prøvde å lage var en romfergebil av en gammal robin:) den e dødsrå:)
Ja, fy f.... Satt i sofa'n og så på når dem fyrte den av helt :shock: :shock: :shock: Var noe av det mest sinnsyke jeg har sett :lol:
Må være det heftigste klippet jeg har sett på tv noensinne!

#264669  av k_one

Th4 Ghost skrev:
k_one skrev:

du glemte ordet "revisit". dvs. de gjør det "igjen".. :wink: den episoden du så var episode 3 av sesong 8
Sorry, my bad :oops:
Trodde jeg var smart nå..hehe

#264749  av inzane2012

celicat23 skrev:
jeg husker jeg satt å beit negler, hadde puls på sikkert 120 og ett og ett bol med sinte drapsbier i magen mens dem drev å telte ned og akkurat i det dem fyrte den av:) kommer til å bli ett klassiskt øyeblikk i tv historien for min del, bare så synd det hele endte i fyr og flammer, hehe... hadde vert griserått om dem faktisk hadde fått det til skikkelig:P

#264771  av KK-ma70

Tenkte hele "ferga" gikk i lufta før den tok av, men neida... satt bare å gapte. Synd den ikke utløste seg da :( kunne blitt kult d.

Syntes polarekspedisjonen var kul også.
"vi tar oss en drink, vi er i internasjonalt farvann :D "