Jepp, da legger eg ut bilen min for salg.
Den er original...og damekjørt.
Km: 144 800
Er montert dumpventil
tektylert under da den kom til norge okt 05
sota vinduer bak/bakrute,
følger med downpipe.
Cd-spiller.
Mer info: Reg.reim skifta på 101 596km. Bytta nett olje og filter igjen, på 144 867 km
Har et ekstra sett sommerdekk som kan kjøres på bane, ellers originalfelg med vinterdekk og sommerfelger (AZA gt felger)m sommerdekk...nye i juni.
Har nettopp skiftet ut en del slitedeler framme(kun brukt orginale toyota deler), + et hjullager, skal og sette på nye bremsesklosser og nytt luftfilter og ta oljefilter og oljeskift(delene ankommet i dag)
Bilen skal inn på verksted mandag og få ny støtfanger og lakk bak, siden en kar kjørte i ræva på meg.....
Prisantydning 229 000,-
Send PM....

Km: 144 800
Er montert dumpventil
tektylert under da den kom til norge okt 05
sota vinduer bak/bakrute,
følger med downpipe.
Cd-spiller.
Mer info: Reg.reim skifta på 101 596km. Bytta nett olje og filter igjen, på 144 867 km
Har et ekstra sett sommerdekk som kan kjøres på bane, ellers originalfelg med vinterdekk og sommerfelger (AZA gt felger)m sommerdekk...nye i juni.
Har nettopp skiftet ut en del slitedeler framme(kun brukt orginale toyota deler), + et hjullager, skal og sette på nye bremsesklosser og nytt luftfilter og ta oljefilter og oljeskift(delene ankommet i dag)
Bilen skal inn på verksted mandag og få ny støtfanger og lakk bak, siden en kar kjørte i ræva på meg.....

Prisantydning 229 000,-
Send PM....

Vedlegg
Sist redigert av Lilli den 11 sep 2007 16:04, redigert 1 gang totalt.
Celica GT-FOUR ST205 (sølv)95 modell 
Vær grei og ikke glem at jeg er lærling...

Vær grei og ikke glem at jeg er lærling...