TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tull med elektrisk antenne

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #2648  av KptKaoS

Hei!

Jeg har røska ut orginalspilleren i min 93-modell N/A og satt i en Pioneer DEH-7400. Nå fungerer ikke den elektriske antenna lenger. Den går ikke opp når radioen slåes på, selv om remote-kontroll-ledninga (som slår på ekstern forsterker) og antenne ledninga er koblet i riktig.

Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Har det noe med strømstyrker etc. å gjøre?

mvh
Ole Kroknes

#2649  av Ã˜istein

godt det er flere som sliter her :)
har akuratt det samme problemet

funker ikke med min kenwood spiller 9590
men hvis jeg putter inn den originale så funker det fint
må være et komplott mot uoriginale spillere tror jeg

menne du får ordna det hvis du lar noen som har greie på bil og elektriskt til og titte på det. f.eks. en på toyota
burde ikke koste mye

hvis du finner ut hvordan så si fra da :)

#2650  av CelicaTurbo

det er to ledninger fra orginalt ledningsnett som skal sammen kobles mot antenne-motor-ledning fra ny spiller..

de to ledningene er:
-rosa med blå linje (AMP power, for amp and antenna)
-svart med rød linje (ANT, antenna control )

koble de to sammen med blå ledning fra ny fancy spiller.. :)

#113432  av Zerpent

Hei.

Ripper opp i en gammel post her. Jeg har dette problemet. Har koblet en iso kontakt mellom spiller og de to originale hvite kontaktene. Jeg ser to ledninger som går inn i de originale kontaktene som ikke får kontakt med noe i iso kontakten. Den ene er rosa og blå. Den andre er grønn og hvit. Skal disse kobles i den blå ledninga fra spilleren som det står remote på?

#113499  av CelicaTurbo

se ovenfor.. er svart med rød strek koblet til blå ledning i ISO-kontakten kanskje?

#113500  av Zerpent

Skal sjekke det. Var kanskje litt kjapp med å skrive. :oops:

Det var bare det at jeg ser to ledninger som ikke får kontakt videre fra original til iso...