TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#20533  av MR2turbo

he he.. en liten fjortis-fyll har vi vel bare godt av ;)
Synes av en eller annen grunn at sånn grøftefyll forekommer oftere på biltreff enn i andre sammenhenger :mrgreen:

#20535  av chris

MR2turbo skrev:he he.. en liten fjortis-fyll har vi vel bare godt av ;)
Synes av en eller annen grunn at sånn grøftefyll forekommer oftere på biltreff enn i andre sammenhenger :mrgreen:
Hehe, snodige greier det der :mrgreen:
Men da kan vi nesten ikke skille oss ut med treffet vårt da. vi får følge trenden :D

#20538  av MRQuoc

:mrgreen: :mrgreen:

#20578  av bose

Bare ikke noen snubler i bilen min så går det nok greit :roll:
Tror jeg roer ned promillen iaffal.

#20584  av Mr2 Mk2

Tror nok ikke det blir grøftefyll på meg.. :? Er litt verre når man drikker til de sene timer og skal hjem dagen etterpå LAAANG reise,tar ganske lang tid før man "kan" kjøre igjen...Litt for teit å bli tatt for promille/bakrus kjøring..

Men det er klart en pils eller 10 må jo til;)

#20616  av Erlend

Er helt med på dette treffet jeg, selv om jeg ikke har noen sportsbil i den forstand. Ellers er jeg enig med Markus og Chris, pointet er det sosiale, så kan vi heller ta en cruising når vi er ferdig med å kikke på bilene.
SÃ¥ det vi trenger er: 1 stk stor parkeringsplass m/fin asfalt
1 stk campingplass m/hytter
Et lass flotte Toyotaer
En haug med bil- og festglade folk

Og angående sted foreslår jeg Arendal, eller *ta-da* LARVIK! :D Stavern har mange fine veier å cruise på, og det er mer en nok av campingplasser å velge mellom, de ligger på rekke og rad langs fjorden.

Tidspunktet må bli tidlig juni tenker jeg...

Det var mine meninger :)

#20619  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Er helt med på dette treffet jeg, selv om jeg ikke har noen sportsbil i den forstand. Ellers er jeg enig med Markus og Chris, pointet er det sosiale, så kan vi heller ta en cruising når vi er ferdig med å kikke på bilene.
Et lass flotte Toyotaer
Og angående sted foreslår jeg Arendal, eller *ta-da* LARVIK! :D Stavern har mange fine veier å cruise på, og det er mer en nok av campingplasser å velge mellom, de ligger på rekke og rad langs fjorden.
på listen din kan du adde 0 stk politi...
At man velger et sted der det er flotte veier,man kan leke seg på er slett ikke dumt...

#20820  av MR2turbo

Erlend skrev:Er helt med på dette treffet jeg, selv om jeg ikke har noen sportsbil i den forstand. Ellers er jeg enig med Markus og Chris, pointet er det sosiale, så kan vi heller ta en cruising når vi er ferdig med å kikke på bilene.
Et lass flotte Toyotaer

Det likner veldig på de planene vi kikker på ;) Og Arendal er nok ikke så langt unna plasseringen.. Men dette er ikke heeelt bestemt enda ;)

#23249  av bose

Anlegget er i boks fra min side.må bare ha godkjenning fra dere. Chris har fått en pm med info

#26508  av jumbo

Hørte jeg noen som sa "treff"? Klart jeg kommer, dersom jeg overhodet kan. Bare datoen blir spikret en liten stund i forkant, skulle nok det gå greit :D

Gleder meg allerede, jeg...

#26509  av jumbo

Christian skrev:LOL, ja kanskje jeg må ta med "lille promille" igjen.

Hu pleier å dra til med fjortissfyll en gang i året, siste gangen var på japsetreffet. Greit nok det, men hu blir så jævla slitsom :lol:
Mer i stil med degselv da, Christian? <dukker fort>

Hva med rebellen? Ikke no fest uten ham! Bare ikke la'n få lurt med seg noe som kan brukes til å skjære stål! :D

#26517  av chris

jumbo skrev:Hørte jeg noen som sa "treff"? Klart jeg kommer, dersom jeg overhodet kan. Bare datoen blir spikret en liten stund i forkant, skulle nok det gå greit :D

Gleder meg allerede, jeg...
Datoen blir spikret innen ganske kort tid, så alle har tid til å ta seg fri, og sette av den helga ;)

#26581  av Christian

jumbo skrev:
Christian skrev:LOL, ja kanskje jeg må ta med "lille promille" igjen.

Hu pleier å dra til med fjortissfyll en gang i året, siste gangen var på japsetreffet. Greit nok det, men hu blir så jævla slitsom :lol:
Mer i stil med degselv da, Christian? <dukker fort>

Hva med rebellen? Ikke no fest uten ham! Bare ikke la'n få lurt med seg noe som kan brukes til å skjære stål! :D
:mrgreen: Vi kommer vi! :wink:

#26665  av sindrejl

Ã¥h gjett om jeg er med :P

#27634  av Goose

Er med... Men please ikke i Larvik.
Arendal høres fint ut.

Noen som kan høre med lokale om vi kan kjøpe en gris?
Helgrillet gris... nam nam.. :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16