TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mystisk kontakt!?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #264958  av Foe

Heisann!
Når jeg var å skifta eksos i går, fant jeg en kontakt som ikke hadde noen partner! prøvde å kjenne litt etter, men klarte ikke å kjenne noe.
Legger ved noen bilder, så dere kan prøve å lokalisere hva det er til, og hvor den skal:)

Thanx!
Vedlegg
kontakt 3.JPG
kontakt 3.JPG (95.06 kiB) Vist 554 ganger
kontakt 2.JPG
kontakt 2.JPG (86.88 kiB) Vist 549 ganger
kontakt 1.JPG
kontakt 1.JPG (63.19 kiB) Vist 911 ganger

#265119  av Neemi

3sgte eller 3sge?

Jeg monterte det jeg hadde under på min 3sge i dag, og etter hva jeg kan huske så har jeg fem-seks stk kontakter under.
En går til lambda sensor, en til blokk, to til dynamo og to til den delen med "vakumboksen" på.

Hadde vært så fornøyd om jeg visste hva alle disse tingene het :lol:

#265190  av Foe

har en 3s-gte.
Finner liksom ikke den andre delen noen steder,. rart!

#265211  av csstian

Er ikke sikker den er til noe på din bil.Finnes kontakter som ikke er i bruk.Så er kontakten tapet litt fast i ledningsnettet å den er skitten inni så er den nok ikke til nå

#265237  av BT-GTI

har du ac? ledningsnettet er laget likt til alle 3sgte motorene men det er jo ekstrautstyr som ikke fins mens ledningene er lagt opp...

ps er et par kontakter som ikke har noen partnere hvis man leiter lenge nok på bilen

#265326  av FireWalk

koble på det du finner og kjør en diagnose (binders i diagnoseboksen) så sjekker du hvilke feilkoder du får :P Da finner du ut hva som mangler. Hehe..

De kontaktene passer som regel bare en plass slik ledningsnetter lagt opp orginalt.