TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• slipesett til mk4 tt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #265195  av Ã¸f

hvor kan man handle slipesett til en ok penge? noen som vet? kanskje man skal kjøpe forsterket topp-pakning og strekk-bolter i samme slengen?
 #265261  av FS-Styling.no

Heisann!

Rop ut hva du skal ha så skal jeg skaffe det til deg! Billi billi!
 #265262  av TOYPARTS

øf skrev:hvor kan man handle slipesett til en ok penge? noen som vet? kanskje man skal kjøpe forsterket topp-pakning og strekk-bolter i samme slengen?
kjøp kvalitet, det lønner seg i lengden.

#265292  av Ã¸f

helt klart at jeg heller vil ha kvalitet enn jalla :) sånn som jeg har forstått det trenger jeg:

topp-pakning
strekk-bolter
ventil-tetninger
eksos og innsugs pakning.
noen som vil gi meg pris på dette? enten her eller pm.
hadde også vært fint med kvittering pga mva-fradrag.

#265317  av TOYPARTS

øf skrev:helt klart at jeg heller vil ha kvalitet enn jalla :) sånn som jeg har forstått det trenger jeg:

topp-pakning
strekk-bolter
ventil-tetninger
eksos og innsugs pakning.
noen som vil gi meg pris på dette? enten her eller pm.
hadde også vært fint med kvittering pga mva-fradrag.
ring meg på 98286714

#265406  av FS-Styling.no

Skal f HKS pakning, ARP bolter og Precision Insugs pakning til 2990 til meg inkl frakt...

Ikke fått pris på eksos pakning enno.... Men det kommer.....

#265485  av Ã¸f

send meg gjerne en pm om priser,eller kanskje legge dem ut her slik at det kan være tilgjengelig for andre :)

#265588  av mr.ourom

Orginalt pakningssett 3500 kr. Arp bolter 1350 kr. Alle priser ink. mva med frakt til deg. Det orginale pakningssettet er det beste som er å få. Alle pakninger i stål. Bare tull å se på noe annet enn orginal toppakning hvis du ikke skal endre komp. forholdet da.I pakningsettet følger alt med til hele motoren, simringer etc. Delene er på lager og kan leveres omgående.

#265623  av FS-Styling.no

Heisann!

3500 for alt inkl frakt fra meg... hks topp pakning, arp, precision insugs pakning og eksos pakning fra MVP motorsport....

#265627  av TOYPARTS

FS-Styling.no skrev:Heisann!

3500 for alt inkl frakt fra meg... hks topp pakning, arp, precision insugs pakning og eksos pakning fra MVP motorsport....
da mangler du jo 90% av pakningene og simmerringene, både jeg og ourum tar det samme for settet og arp bolter

#266003  av FS-Styling.no

2990 inkl komplett pakningsett (MLS pakninger,tetninger osv osv) og ARP bolter!